Uit het niets verbindt mijn mobiel (iPhone 7) niet meer met de WiFi. Erg irritant. Mijn vriend had het ook even (Samsung), alleen is bij hem nu wel het probleem verholpen nadat hij de modum en Chromecast heeft gereset. Wat te doen? Dit is natuurlijk zonde voor mijn bundel, dus maak ik ook extra kosten als me hoeveelheid internet op is!
Hey @MicaelH, welkom op ons forum. Leuk dat je de KPN community een vraag stelt. Heel irritant dat je iPhone geen verbinding meer wil maken met het WiFi-netwerk! Heb je de sites die Tycha je hier doorstuurt al gelezen? Ik ben benieuwd of jij het netwerk nog wel ziet of er een foutmelding staat, zie punt 4 van de Apple support site. Laat je het hier weten?
Hey @MicaelH, we hebben je al een tijdje niet meer gezien. Geen bericht, goed bericht? Ik ga er vanuit dat je vraag is beantwoord en je weer gebruik kunt maken van WiFi op je telefoon. Ik sluit daarmee je topic. Als je toch nog een vraag hebt, laat het hier weten. De KPN community helpt je graag 🙂
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.