Beantwoord

Geheugen snel vol Iphone 5c

• 14 maart 2016
  • 2 reacties
  • 445 keer bekeken

Beste KPN Apple iPhone & iPad,

Wij mijn vrouw en ik zijn het geheel zat na onze overstap van een concurent naar KPN met alle telefonie en tv gebeuren. Onze nieuwe Iphone 5c die wij via KPN hebben gekregen zitten na een aantal maanden vol, het geheugen schijnt te klein te zijn. Wat wij ook doen apps er vanaf halen, alle chats regelmatig verweideren noem maar op. Het resultaat is een hoop graden verslechterd wij zijn op het punt gekomen om de gehele zooi (andere woorden hebben wij er niet voor) ergens in een prullebak te deponeren. Is er een mogelijkheid om andere toestellen te krijgen daar waar wij gewoon onze apps op kunnen zetten dat wat wij gewend waren toen wij nog de Iphone 4 hadden. De vooruitgang is verschrikkelijk slecht naar de Iphone 5c als wij dit eerder hadden geweten waren wij hier nooit aan begonnen. Dit mag toch niet gebeuren dat een verkwent iPhone gebruiker over stapt naar een ander systeem of merk !!! Wij waren heel blij allebei een iPhone te hebben zodat alles gesynchroniseerd kan worden tussen onze iPhone's zoals agenda ect ... Maar nu het is om te janken om in het bezit te zijn van een iPhone 5c.

Hopelijk komt u met een positief bericht want wij weten ons geen raad meer .....

Vr,Gr,

Alex Dompeling

* Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden

icon

Beste antwoord door Marcia_ 15 maart 2016, 15:33

Welkom Alex, goed dat je ons forum hebt gevonden. Ik kan me voorstellen dat 8 GB niet heel veel is en dat je geheugen volloopt. Je kunt ervoor kiezen om je toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, dan wordt alles leeggehaald. Let er goed op dat je van tevoren een back up maakt, zodat je foto's, muziek etc. opslaat. 

Deze gegevens kan je opslaan in de Cloud, op een PC zetten of bijvoorbeeld op een externe harde schijf. Op die manier is jouw iPhone wat leger en dat werkt een stuk beter!

We kunnen je helaas geen andere toestellen geven, omdat je met deze een contract hebt afgesloten. Een half jaar voor het einde van je contract kan je verlengen met een ander toestel. Hopelijk kan je iets met de geboden oplossing!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Welk positief bericht hoop t u op? Dat KPN zegt ach maar meneer mevrouw, komt u maar hier dan geven we u een iphone 6S? Dat zal niet gebeuren gok ik zo.

Kijk u hebt gekozen voor een budget iPhone, welke onderhuids een iPhone 5 is met plastic constructie ipv metalen en 8 GB geheugen ipv 16 GB. Dat deze vl loopt begrijp ik, mijn Galaxy S5 met 16 GB is al amper genoeg en loopt ook redelijk snel vol.

Rest u niets anders dan eens in de zoveel tijd uw iPhone te resetten naar fabrieksinstellingen, dat zorgt voor verwijderen van alle "troep" die achterblijft wanneer u apps verwijderd.

Reputatie 7
Badge +27
Welkom Alex, goed dat je ons forum hebt gevonden. Ik kan me voorstellen dat 8 GB niet heel veel is en dat je geheugen volloopt. Je kunt ervoor kiezen om je toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, dan wordt alles leeggehaald. Let er goed op dat je van tevoren een back up maakt, zodat je foto's, muziek etc. opslaat. 

Deze gegevens kan je opslaan in de Cloud, op een PC zetten of bijvoorbeeld op een externe harde schijf. Op die manier is jouw iPhone wat leger en dat werkt een stuk beter!

We kunnen je helaas geen andere toestellen geven, omdat je met deze een contract hebt afgesloten. Een half jaar voor het einde van je contract kan je verlengen met een ander toestel. Hopelijk kan je iets met de geboden oplossing!

Reageer