Beantwoord

Geïntegreerde Apple SIM

• 1 april 2016
  • 12 reacties
  • 1030 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Werkt de Geïntegreerde Apple SIM in de kleine iPad Pro met KPN?

icon

Beste antwoord door Justin_ 12 juli 2016, 17:49

Hoi Piblo, welkom op het forum! Het is momenteel nog niet bekend of je met de Apple SIM in de toekomst ook een KPN abonnement kunt afsluiten. Het klopt inderdaad wel dat je de Apple SIM uit de iPad kunt halen en daarvoor in de plaats een KPN simkaart kunt gebruiken. Hiermee kun je natuurlijk wel gebruik maken van ons mobiele netwerk.

Heb ik zo je vraag beantwoord? Als er nog onduidelijkheden zijn, laat me dat dan vooral weten 🙂
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Een goede vraag ! Ik vraag het me ook af hoe het eruit komt te zien of en zodra er daadwerkelijk geïntegreerde simkaarten van Apple komen. Zelf ben ik ook een Apple gebruiker 😉. Op dit moment heb ik er nog geen duidelijkheid over en weet ik eigenlijk net zoveel als jij. Ik ga intern navraag doen en hoop daarna meer te kunnen zeggen. Zodra ik meer weet, hoor je dat van me. 

Reputatie 7
Badge +24
; er is nog geen concrete informatie beschikbaar, dus eigenlijk heb ik geen nieuws. Zodra dit er wel is, hoor je van me, maar dat zal niet een dezer dagen zijn verwacht ik. 

Reputatie 2
Badge
Ok bedankt voor de terugkoppeling, we wachten af.

Reputatie 3
Badge +4
Alleen een paar bedrijvenwerken hiermee, op apple.com staat precies op hoe en wat.

http://www.apple.com/nl/ipad/apple-sim/

Is er inmiddels al meer bekend over het gebruik van de Apple SIM?
Naar aanleiding van de informatie hier: https://support.t-mobile.com/docs/DOC-25310,
vermoed ik dat het bij KPN op dezelfde manier werkt. Je stopt gewoon "ouderwets" een KPN SIM in je kleine iPad Pro. Klopt dat?
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Piblo, welkom op het forum! Het is momenteel nog niet bekend of je met de Apple SIM in de toekomst ook een KPN abonnement kunt afsluiten. Het klopt inderdaad wel dat je de Apple SIM uit de iPad kunt halen en daarvoor in de plaats een KPN simkaart kunt gebruiken. Hiermee kun je natuurlijk wel gebruik maken van ons mobiele netwerk.

Heb ik zo je vraag beantwoord? Als er nog onduidelijkheden zijn, laat me dat dan vooral weten 🙂
Helemaal duidelijk Justin_. Dank je wel.
Beste KPN,
Het is inmiddels 2018 dus opnieuw de vraag of geïntegreerde Apple SIM wordt ondersteund door KPN. Of dat het ooit nog ondersteund gaat worden.
Mvrgr Marcel
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Marcel, we hebben hier nog steeds niets over gehoord. Ik zal deze vraag intern nog eens onder de aandacht brengen. Zodra ik aanvullende informatie heb hoor je van mij 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Marcel, ik verneem van mijn collega dat dit onlangs al eens onder de aandacht is gebracht. Op dit moment kunnen we hier nog niks concreets over vertellen. Op termijn zal dit wel gebeuren gezien de ontwikkelingen bij onder andere de nieuwe Apple Watch. Zodra we dit gaat ondersteunen worden wij hierover geïnformeerd en proberen we onze klanten via verschillende kanalen op de hoogte te brengen 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag Marcel, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer