Beantwoord

gerepareerd mobieltje retour

  • 4 April 2019
  • 4 reacties
  • 905 keer bekeken

Ik heb op 27 maart bericht gehad van Teleplan dat mijn toestel ( iphone) gereed is en afgestuurd wordt naar de winkel. Ik heb tot op heden geen bericht gehad van de winkel (Zutphen). Komt mij zeer vreemd voor dat het toestel zo lang onderweg is. Normaal is immers max. 2 dagen??
Graag uw antwoord.
Reparatienummer Z25107437
icon

Beste antwoord door Henny1046 8 April 2019, 10:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi Henny, welkom op het forum! Dat is inderdaad best lang. Heb je de spammap gecontroleerd? Wellicht is de mail daarin terechtgekomen. Wat je kunt doen is even los bij de winkel langsgaan en navragen. Je mag ook je gegevens invullen op je forumprofiel, laat dan in het topic even weten als je dit gedaan hebt. Dan kunnen wij voor je kijken wat de status is.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Henny1046, ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Heb je op een andere manier contact met ons gehad? Als we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten.
Ik ben naar de winkel gegaan. Mobieltje was er al 4 dagen. Vergeten mij te berichten. Ben er klaar mee. Niet te geloven. Was er al twee keer geweest en kreeg als antwoord: Als je geen bericht gehad hebt is ie er niet.
Reputatie 7
Badge +30
Wat ontzettend vervelend! Zit je voor niets te wachten 😞. Excuses hiervoor! Gelukkig heb je 'm nu weer terug!