Beantwoord

Gratis films moeten ineens betaald worden op iPad

  • 20 March 2020
  • 7 reacties
  • 153 keer bekeken

op de ipad en mobiel staan allemaal gratis  films.

ineens moet ik daar u voor betalen?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 25 March 2020, 13:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7

Hoi @Bewi, je wilt ergens films kijken maar die zijn niet gratis? Ik weet nog niet waar het precies over gaat, zou je dat kunnen toelichten? Hoe was de film eerst gratis, stond erbij dat het gratis zou zijn en even later niet, of op een andere manier? En waar zie je deze films staan, is dat in de iTV app van ons, is dat in iTunes of ergens anders? 

Reputatie 7

Hoi @Bewi, ik heb nog geen reactie van je gezien. Als ik nog met je mee kan denken hierover hoor ik het graag van je.

Sorry Jasper , ik ben er al uit .  Bedankt voor je reactie.

nog wel een vraag.

 

kpn suggereert dat er maandelijks nieuwe films worden toegevoegd.  
de laatste maanden is dat niet meer gebeurt. Weet jij de reden. 
betreft, gratis films in het pluspakket  

Reputatie 7

Fijn dat dat al gelukt is @Bewi. Er worden maandelijks inderdaad nieuwe films toegevoegd aan het Pluspakket, in dit topic wordt bijgehouden wanneer welke films/series komen en gaan. De laatste update was begin deze maand.

Klopt, maar de films uit On Demond kan ik niet op de Ipad of telefoon bekijken.

Daar krijg  ik via de KPN ITV app onder “KIJKEN" wel een aantal gratis films aangeboden

maar die worden zover ik ervaar, de laatste maanden niet aangevuld  ververst.

 

Reputatie 7

Als het goed is worden de films wel ververst, zoals het andere topic waar ik naar verwees noemt. Als je die films probeert te bekijken op je tv-ontvanger, zie je dan een ander aanbod dan op de telefoon of iPad? Of hetzelfde?

Zover ik zien kan Jasper, zijn dat dezelfde films.

Het viel mij op omdat ik eigenlijk alleen maar de thrillers en misdaadfilms kijk boven de 16.

In het verleden werden  er begin van ieder maand wel een paar nieuwe films aangeboden.

De laatste maanden is dat zeker niet meer het geval.

Ook kun je in het pluspakket klikken op “nieuw toegevoegd", en in die ranglijst is al maanden geen wijziging te zien