Beantwoord

Groepsgesprek werkt niet meer?

  • 24 March 2020
  • 4 reacties
  • 1548 keer bekeken

Ik kan geen groepsgesprekken meer voeren. Wanneer ik gebeld word door persoon A en deze door wil zetten naar persoon B klik ik op toevoegen om persoon B te bellen. Zodra de telefoon over gaat bij persoon B wordt de verbinding verbroken met persoon A. 

Ik heb een Iphone SE en vandaag voor het eerst dit probleem. Gisteren werkte alles nog naar behoren.

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 27 March 2020, 14:41

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Sanne94, welkom hier. 

Zo ineens kun je dus geen groepsgesprekken meer starten. Hoe voer je deze? Is dat via Whatsapp? Heeft er ook geen update plaats gevonden van app of IOS? En helpt het om het toestel uit en weer aan te zetten? Heb je dat al geprobeerd?

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er van uit dat het opgelost is. Ik heb namelijk geen reactie meer van je ontvangen. 

Hoi Bart,

Excuus voor de late reactie.

Het is inderdaad opgelost. Ik verbond gesprekken door via een 'gewoon’ gesprek. Iemand toevoegen en dan samenvoegen. 

 

Blijkbaar was het platform wat hiervoor gebruikt wordt overbelast en heeft KPN een upgrade gedaan waardoor het nu vaker beter gaat. Het werkt nog niet optimaal..

Reputatie 7
Badge +20

Super! Fijn dat het weer werkt. :)

Mocht er nog weer eens iets zijn, laat het dan vooral weten.