Heb je moeilijkheden met het ophalen van de vaccinatiegegevens?

  • 2 July 2021
  • 5 reacties
  • 64 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +21

Heb je moeilijkheden met je iPhone met het ophalen van de vaccinatiegegevens?
Duurt het (te) lang voordat ze opgehaald worden?
Wis dan bij Safari de geschiedenis en de websitedata.
Ga naar Instellingen en ga naar het icon van Safari.
Scroll een flink stuk naar beneden en klik Wis geschiedenis en websitedata aan.
Start de iPhone opnieuw op.
Je zult zien dat je dan snel de gegevens binnen hebt. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Geschiedenis wissen kan ook door het Bladwijzersymbooltje onderaan de pagina aan te klikken en dan in de bovenbalk rechts het klokje en onderaan Wis. 

Reputatie 7

@huistijger, Weet je ook waarom dat nodig is? 

En bedoel je dan het ophalen van de vaccinatiegegevens via de coronacheck app of via de site?

Reputatie 7
Badge +21

@huistijger, Weet je ook waarom dat nodig is? 

En bedoel je dan het ophalen van de vaccinatiegegevens via de coronacheck app of via de site?

Van de coronacheck app 

Waarom weet ik niet, maar mijn broer stond twee dagen bijna te wachten op het ophalen van de gegevens, na de geschiedenis en websitedata gewist te hebben was het erg snel opgehaald.
Bij mij duurde het ongeveer een half uurtje, zonder de gegevens te wissen.

Reputatie 7

Apart dat het wissen van de geschiedenis in Safari het probleem bij jouw broer verhielp.

Goed dat je het hier meldt maar ik hoop dat dit signaal dan ook bij de app developers door zal komen. Je zult maar in de rij staan voor de ingang van een festival en dan niet jouw QR code kunnen tonen.

Overigens heb ik op Android nog geen problemen kunnen constateren met de coronacheck app.

Reputatie 7
Badge +21

Het gaat om het ophalen van de vaccinatiegegevens, heb je die binnengehaald dan staat de QR code er al in en ben je klaar er mee. @wjb 

En als je die dan scant met de scanner dan zie je de eerste letter van je achternaam en je geboortedag en maand staan
Dan kun je met je ID-kaart bewijzen dat het jouw gegevens zijn.

(De scanner kun je ook downen en dan kun je het testen.)Â