Beantwoord

Help ga van kastje naar de muur

  • 18 May 2019
  • 12 reacties
  • 1158 keer bekeken

Badge
Mijn iPhone XR heeft al vanaf de eerste week problemen maar heb al ontelbare keren gereset en fabrieksherstellingen terug gezet. Apps lopen vast, of voeren functies niet uit. Heb 2x Apple support gebeld. Ben 2x bij Amac geweest, heb ontelbare keren gechat net KPN, Priveberichten gestuurd via Facebook naar KPN en heb mijn toestel 2x op laten sturen via teleplan via onbeschoft winkel personeel maar hij komt steeds terug met defect niet geconstateerd en ben inmiddels 4x op en neer kunnen rijden voor Jan met de korte achternaam. Op de chat sturen ze mij naar de winkel, in de winkel behandelen ze mij steeds onbeschofter, geven teleplan Apple en Amac de schuld en zeggen zelfs dat ze rechten hebben gestudeerd en dat ze mijn toestel 6 maanden constant op en neer mogen sturen. Mijn toestel is net weer terug en het wordt steeds erger en nu zijn het niet alleen de apps maar ook telefoonfuncties die rare dingen doen. Mijn iPhone is van maart en heb mijn toestel geen dag fatsoenlijk kunnen gebruiken. Ik ben inmiddels wanhopig en heb alles gedaan maar wordt nergens geholpen. Er wordt alleen maar gezegd we vinden het heel vervelend maar.....
icon

Beste antwoord door Ericmandy 21 May 2019, 07:31

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi @Ericmandy
Vervelende zaak, de Xr is anders geen probleemtoestel, ik heb er zelf ook een en met plezier gebruik ik hem.
Je verteld dat je een hoop moeilijkheden hebt met allerlei instanties, dat is natuurlijk erg vervelend, maar uit je verhaal kan ik verder niet goed opmaken wat nu precies het probleem is.
Zou je dat wat duidelijker kunnen omschrijven?
Je schrijft over rare dingen doen, dat kan van alles zijn dus hoe duidelijker je het omschrijft hoe beter we je kunnen helpen.
En apps die vastlopen schrijf je, welke apps?
Welk IOS heb je draaien?
Badge
Hoi @huistijger
ik heb IOS 12.3. Het begon met mijn foto app verschillende keren tijdens foto’s maken liep hij vast. Dan moest ik hem aan en uitzetten. Functies op insta en Facebook vallen weg. Internetbankieren loopt vast en nog veel meer apps. Inmiddels wilde ik een nummer bellen en kreeg ik de melding 1e lijn niet beschikbaar, niet storen functie doet het gewoon niet. Dwz dat ie gewoon over gaat en geluid maakt en ik heb al mijn instellingen gewijzigd maar dat veranderd niks. En zo nog veel meer. Mijn vraag is waar wordt ik geholpen. Ik heb nl alles al geprobeerd. Ben er al weken mee bezig met zoeken op Google, bellen, chatten, op en neer rijden. Ik wil gewoon een oplossing 😢
Reputatie 7
Badge +21
Ik begrijp je frustratie Eric.
Even een vraagje, heb je misschien KPN-veilig geïnstalleerd?
Zou ja, zou je die dan met een noodgang willen verwijderen, die kan n.l. de hele oorzaak van de problemen zijn.
Een Mac of een iPhone hoeft geen KPN-veilig daar hebben ze alleen maar last van
Apple is veilig genoeg zonder die extra toeters en bellen, zolang je maar de nieuwste updates bijhoudt.

Waar heb je die iPhone gekocht?
Ik ga dit voor je doorgeven aan webcare die zal zich er binnenkort over buigen.
Badge
@huistijger ik heb de iPhone gekocht via KPN online en ik heb geen KPN veilig. Ik heb heel veel fabrieksherstellingen gedaan en ik heb ook de backups niet meer terug gezet om dingen te voorkomen. Ik heb dus ook al heel veel keren alle apps weer opnieuw erop moeten zetten. In ieder geval alvast bedankt voor de moeite want ik raak ook steeds gefrustreerder 😉
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb je klacht doorgestuurd, ze reageren binnenkort wel in dit forum.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Ericmandy, Welkom op het forum! Ik lees dat je al weken opzoekt bent naar een oplossing voor de problemen met je iPhone XR. Apps lopen vast en voeren bepaalde functies niet uit, ook werkt de niet storen functie niet en ben je alsnog bereikbaar wanneer deze functie is ingeschakeld. De instellingen terugzetten naar fabrieksinstellingen helpt niet, en apps opnieuw instellen dus ook niet. Zou je voor mij jouw 06-nummer, postcode, huisnummer en klantnummer mobiel willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik uitzoeken waarom je van het kastje naar de muur wordt gestuurd en wat er al is gedaan door ons om het probleem te verhelpen. Aan de hand van deze informatie ga ik kijken naar een passende oplossing. Als je jouw gegevens hebt ingevuld, stuur je dan weer een bericht in dit topic?
Badge
Goedemiddag @Marina_ ik heb alles ingevuld inmiddels en jij ook bedankt voor je reactie.

groetjes Mandy
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Ericmandy, Aan de hand van je gegevens lees ik dat je zaterdag een klacht hebt ingediend. Zullen we afspreken dat je de uitkomst afwacht? Anders lopen we de kans dat dingen door elkaar lopen. Je kunt mij altijd een bericht sturen wanneer er iets onduidelijk is en dan zal ik overleggen met mijn collega die jouw klacht oppakt.
Badge
@Marina_ dat klopt indd. Dan wacht ik dat even af want ze gaan ons indd vandaag hopelijk terugbellen. Mijn telefoon gaat ook steeds vreemder doen en dat ben ik als jarenlange (ex) tevreden KPN en Apple gebruiker ook helemaal niet gewend. Maar jij in ieder geval hartstikke bedankt voor je moeite.
Badge
@Marina_ ze hebben van de klantenservice beloofd zaterdag dat ze gisteren zouden terugbellen om de klacht door te spreken maar dit is ook alweer niet gebeurd 😔 Wederom een belofte die niet nagekomen wordt net zoals verschillende beloftes die al in de winkel zijn gemaakt.
Badge
@Marina_ ik ben net teruggebeld door iemand van KPN en zij was een heel fijn persoon en heeft echt geluisterd naar mijn klachten dat was al ontzettend fijn. Zij heeft ook alles heel goed opgelost eigenlijk precies zoals wij altijd gewend zijn van KPN. En jij ook hartstikke bedankt voor het meedenken 👍🏻
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Ericmandy, Wat fijn dat alles is opgelost. Gelukkig een goede afloop! Mocht er toch nog iets onduidelijk zijn of je hebt een andere vraag, laat het ons vooral weten! 🙂

Reageer