Hoe kom ik het forum op?

  • 15 April 2021
  • 8 reacties
  • 114 keer bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoe kom ik forum op


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Zo dus.

Reputatie 3
Badge +1

Ik had vraag maar die is al opgelost?ik heb Ipad en ik heb nu 1leptop gekocht als ik dat door moest geven aan kpn om software downloaden om dat ik dat niet kan ?oik zie het nu hoe dat het werk bedank HGD wat 1 leuke logo heb u

Reputatie 7

Je kunt die laptop gewoon aansluiten en gaan gebruiken.

Is het je ondertussen al gelukt om software te downloaden?

Reputatie 3
Badge +1

Hallo wjbdat ik u tref wat u voor forum doet is geweldig dat u zo veel help maar ik wil mijn naam egeluk veranderen in mijn echtenaam wat raad u mij aan

Reputatie 7

Persoonlijk ben ik van mening dat je het beste zo anoniem mogelijk kunt blijven op forums.

Ik heb mijn initialen als forumnaam gebruikt maar een fantasienaam zou wellicht nog beter zijn.

Als je jouw forumnaam wilt laten veranderen, kijk dan of de forumnaam die je wilt gaan gebruiken nog beschikbaar is en geef jouw voorkeur hier aan. Een moderator van KPN kan dan kijken of hij/zij jouw forumnaam kan aanpassen.

Je kunt kijken of een forumnaam nog beschikbaar is door deze met een @ ervoor in te toetsen en bij de laatste letter even te wachten om te zien of de forumnaam in de dropdown getoond wordt.

 

Reputatie 3
Badge +1

Wjb bedank voor raat dan laat ik maar zo want GOOGLE zit achter mijn frofiel dat is niet leuk maar dom ik ben ook gaan zoeken Google is homo toen zat ik nog bij Microsoft bing ook weg (maar ik zit nu bij DUCKDUCKGO die bescherm je heel goed en ad Blocker er op gezet ik durfde niet meer internet op (

Reputatie 3
Badge +1

Ik hoef de software niet teladen dat doet Apple wjb ik hoef dat niet tedoen wand bij mijn Ipad doen ze dat ook Apple doet dat voor mij )

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb geen account meer om dat ik die verwijderd heb moest ik Facebook er op zetten met bedreigingen FOTOS werden open baar gemaak heb ik niet gedaan en alle cookie accepteren heb ik niet gedaan