Beantwoord

Hoe maak ik mijzelf bereikbaar?

  • 10 May 2019
  • 5 reacties
  • 1188 keer bekeken

Hoi, ik ben net overgestapt van een iphone 4s naar een iphone 6. Ik heb het prepaid kaartje dat eerder in mijn iphone 4s zat in mijn iphone 6 gedaan. Alleen als ik nu verificatie code wil ontvangen voor bijvoorbeeld Whatsapp of two-factor authentication krijg ik die niet. Ik heb geprobeerd mijzelf te bellen. maar dan krijg ik het berichtje: "Het telefoonnummer dat u probeerde te bellen geeft geen gehoor. Probeer het later nog een keer."

Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen (dat ik bereikbaar ben en verificatie codes kan ontvangen via het liefst Berichten). Dat zal mij heel erg helpen.

---MVG,
HelixSnake
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 11 May 2019, 16:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Werkt het kaartje nog wel in je oude iphone 4s? Test dat eerst eens.
Reputatie 7
Badge +21
Misschien helpt het om de contacten van het kaartje even schoon te maken met een droge niet pluizige doek?
Vingerafdrukken op de contacten kunnen veel storing veroorzaken n.l.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @HelixSnake, welkom! Ik ben benieuwd of je de vragen van Peter en huistijger kunt beantwoorden. Wil je daarnaast je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer en simkaartnummer? Die laatste vind je op de simkaart en kan je onder 'persoonlijke opmerkingen' opslaan. Heb je de simkaart wel werkend gehad in je 4S? Het is niet zo dat je er te lang geen gebruik meer van hebt gemaakt door te bellen, sms'en of mobiel internet te gebruiken, waardoor deze is komen te vervallen? Het gebruik van Whatsapp via wifi wordt bijvoorbeeld niet als verbruik gezien. Ik hoor graag van je 🙂.
@Marcia_ Gedaan. Ik was nog wel gewoon bereikbaar op mijn 4S, en ik kon daar ook verificatie codes op ontvangen via berichten.
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt! Ik heb je nummer erbij gepakt, maar hij is inderdaad beëindigd 😞. Er was al langer dan 9 maanden geen kosten gemaakt met de simkaart en nu is het nummer uit de lucht. Je hebt dat misschien gemist doordat je nog wel gebruik kon maken van bijvoorbeeld WhatsApp. Je zult dus helaas een nieuwe simkaart moeten halen!