Beantwoord

Hoe maak je een screenshot met Apple Watch?

  • 4 July 2019
  • 3 reacties
  • 247 keer bekeken

Ik kocht onlangs een serie 4 Apple Watch gisteren, maar ik kan niet schijnen om de screenshot functie te krijgen om te werken. De stappen die ik heb genomen zijn:

● Laat screenshots door de horloge app op mijn iPhone toe
● Start Watch opnieuw
● Telefoon opnieuw opstarten
● Screenshot door te drukken op de digitale kroon en de zijkant knop

Als ik probeer om een screenshot te nemen, zowel het horloge en mijn telefoon trillen, maar de Foto's verschijnen niet in de Foto's app op mijn telefoon. Mijn iPhone OS is iOS 12.3.1 en mijn horloge OS is 5.1.3.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Noordzee 4 July 2019, 19:33

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi nora_bak,

Dit is de instructie:

Een schermafbeelding maken op een Apple Watch

U kunt een afbeelding maken van het scherm van uw Apple Watch met behulp van de Digital Crown en de zijknop.


De instelling 'Schakel schermafbeeldingen in' aanzetten

  1. Open de Apple Watch-app op uw iPhone.
  2. Tik op de tab 'Mijn Watch' en tik vervolgens op 'Algemeen'.
  3. Scrol omlaag en zet de instelling 'Schakel schermafbeeldingen in' aan.



Een schermafbeelding maken

  1. Gebruik twee vingers en druk tegelijk op de Digital Crown en de zijknop. Het scherm licht op wanneer u een schermafbeelding maakt.
  2. U vindt de schermafbeelding in de Foto's-app op uw iPhone. Tik in de app op het tabblad 'Albums' en tik vervolgens op 'Schermfoto's'.


Als u tijdens het gebruik van de Work-out-app tegelijk op de Digital Crown en de zijknop drukt, wordt de work-out gepauzeerd. Druk nogmaals op beide knoppen om de work-out te hervatten.
Update: ik update het horloge OS en het probleem werd vastgesteld. Maar nog steeds Bedankt voor de suggesties. Dank u.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @nora_bak Volgens moet je met de uitleg van Noordzee goed op weg zijn geholpen. Ik lees echter dat het probleem nog steeds niet is verholpen? Wellicht is het handig om even langs een Apple Store te lopen, waar iemand direct kan laten zien hoe het één en ander werkt.

Reageer