Beantwoord

Hoelang is de garantie op de Apple Earpods?

• 4 december 2018
  • 1 reactie
  • 3523 keer bekeken

Hallo,

Ik heb ongeveer 2 maand geleden de Apple Earpods met mini-jack aansluiting gekocht in de winkel. Ik heb er 35 euro voor betaald en ik heb express om de bon gevraagd vanwege de garantie. Nu twee maand later werkt de microfoon en het linkeroortje niet meer. Dat vind ik persoonlijk redelijk snel voor goede oortjes. Mijn vraag is dan ook: Hoelang is de garantie op dit product? en krijg ik ook een nieuw paar als ze in zo'n korte tijd niet goed meer fuctioneren.
icon

Beste antwoord door Susan_ 5 december 2018, 09:29

Goedemorgen HannahHoekerswever, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat irritant dat het nu alweer fout gaat met je Earpods! Ze zouden inderdaad langer moeten meegaan dan die 2 maanden. Goed dat je het bonnetje hebt meegenomen, want dat is je garantiebewijs. Op accessoires zit 12 maanden garantie, hier val je dus nog ruim binnen. Wat ik zou aanraden is om naar de KPN winkel te gaan met de Earpods én de bon en de situatie uitleggen. Dan komt het vast en zeker goed met een nieuw paar 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Goedemorgen HannahHoekerswever, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat irritant dat het nu alweer fout gaat met je Earpods! Ze zouden inderdaad langer moeten meegaan dan die 2 maanden. Goed dat je het bonnetje hebt meegenomen, want dat is je garantiebewijs. Op accessoires zit 12 maanden garantie, hier val je dus nog ruim binnen. Wat ik zou aanraden is om naar de KPN winkel te gaan met de Earpods én de bon en de situatie uitleggen. Dan komt het vast en zeker goed met een nieuw paar 😉

Reageer