Sticky

Huistijger maakt jouw iPhone X beleving nog makkelijker!

• 6 december 2017
  • 3 reacties
  • 2890 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10
Onder het motto: 'Kennis pas van waarde als je het deelt', heeft een van onze Forumhelden huistijger een aantal super handige tips en trucs topics geschreven met betrekking tot de iPhone X. De topics hebben voornamelijk betrekking op het nog makkelijker gebruiken van jouw iPhone en het creëren van een optimale beleving. Een mooie bijkomstigheid is dat enkele topics ook betrekking hebben op de andere iPhone modellen, zoals het geforceerd herstarten ook voor de iPhone 8 geldt en het 3D Touch scherm beschikbaar is voor de iPhone 6s en hoger.

Welke kennis heeft huistijger beschikbaar gesteld?

Hieronder het overzicht van de door huistijger gemaakte topics:

Extra informatie over het toestel
Dubbele batterij voor beter gebruik van de ruimte binnen het toestel.

Installeren iPhone X
Draadloos supersnel alles overzetten op je nieuwe iPhone.

Batterijpercentage controleren
iPhone X: batterijpercentage weergeven.

Toegangscode instellen
Beveiligen van je toestel met een alfanumerieke code.

Automatisch scherm activeren bij optillen uit- of in-schakelen
Raise to awake: activeer je scherm door op te tillen.

Aandachtsdetectie
Alles over aandachtsdetectie op de iPhone X.

De iPhone X sneller opladen
Hoe laad je je iPhone nóg sneller op?

Geforceerd herstarten iPhone X
Geforceerde herstart van je iPhone 8 of X.

Het 3D Touch scherm
3D Touch: verschillende functies met een tik óf druk op de iPhone.

E-mails in één keer verwijderen met iOS 10 of hoger
Verwijderen e-mails: handige trucje om al jouw e-mails in één keer te verwijderen.

Een Schermopname maken
Schermopname: een schermopname (video) maken op jouw iPhone 8, 8 plus of X.

Wij zijn er erg blij mee dat huistijger dit voor ons beschikbaar heeft gesteld. Heb je zelf nog een goede toevoeging? Laat het ons weten 🙂

3 reacties

Reputatie 7
Verhip. Een conculega.
Wel netter dan die van mij, zie Tips & tricks iPhone X en andere Apple apparatuur op breedbeeldweetjes/medianieuws.
Reputatie 7
Badge +19
Zohee, ken ik die huistijger? 🐯
Bedankt Forumteam en @PeterG door deze info permanent beschikbaar te stellen. 👌🏽
Reputatie 6
Hi @Natasja!

Alle in jouw - mooi en overzichtelijk - topic genoemde bijdragen van ons aller @huistijger!, verdiend m.i. dan niet alleen een paar mooie woorden, die mijn expressie "HULDE" op een juiste manier kunnen vertalen! Ik voeg er dan heel graag - met permissie - nog iets aan toe. Toegegeven, wel gejat van KPN, maar daarom niet minder welgemeend!

Gefeliciteerd Huistijger, met jouw mooie hulde-voor-huistijger-topic van Natasja. Natuurlijk meer dan verdiend!

Heb een fijne zondag! 😎

Reageer