Beantwoord

Ihone 12 gekocht op 19 oktober

  • 30 November 2020
  • 3 reacties
  • 47 keer bekeken

Goedemorgen,

Heb ik nog recht op 100 euro korting?

De Iphone 12 heb ik gekocht op 19 oktober en ben reeds in bezit van de airpods pro. Echter, ik wil toch graag een reserve set en die korting is wel mooi meegenomen.

 

Ik hoor graag.

 

Mvg

 

icon

Beste antwoord door Nick83 30 November 2020, 11:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Lijkt me niet hé. Die korting is voor klanten die nu voor een iPhone 12 kiezen. Niet voor mensen die dat 5 of 6 weken geleden al gedaan hebben.

16932.jpg

KPN Apple AirPods promotie

Alle klanten die tussen 16 oktober en 8 november 2020 een iPhone 12 of een iPhone 12 pro aanschaffen in combinatie met een nieuw 1 of 2-jarig KPN Hussel Mobiel abonnement kunnen €100,- korting krijgen op Apple Airpods.

Door onderstaande formulier in te vullen neemt u deel aan deze actie en gaat u akkoord met de actievoorwaarden. Na het invullen van het formulier zal u via e-mail op de hoogte gehouden worden van de status.

Mocht u een vraag hebben kunt u het beste even kijken in de actievoorwaarden of naar de veelgestelde vragen. Mocht u daar geen antwoord vinden kunt u gebruik maken van het contactformulier.

Reputatie 7
Badge +24

Ok, supper 👍 gewoon formulier invullen, je ziet het vanzelf wat er van komt.