Beantwoord

Ik kan opeens geen videos meer verzenden via Whatsapp met mijn iphone X

  • 28 August 2021
  • 2 reacties
  • 960 keer bekeken

Badge

Goedemiddag, 

Sinds een paar dagen kan ik opeens geen video’s meer verzenden via whatsapp. Het gaat hierbij om video’s die ik zelf opneem. Ik ben bang dat mijn dochter per ongeluk iets in de instellingen heeft gewijzigd maar ik weet niet wat.. heb al geprobeerd whatsapp te verwijderen, telefoon opnieuw opstarten maar dit werkt allemaal niet. 
 

Als ik een video probeer te versturen krijg ik de volgende melding: ‘deze video kan niet verzonden worden, kies een andere video’ 

 

kan iemand mij aub helpen? 

alvast veel dank! 

icon

Beste antwoord door huistijger 30 August 2021, 11:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Michelle Selderbeek, welkom! Wat een lastige dit! Ik heb zelf geen iPhone, dus ik zou het eigenlijk niet weten. Maar er zijn vast mensen binnen de community die wel tips hebben, zoals @huistijger . Daarnaast kan je eens een kijkje bij deze FAQ van Whatsapp. Daar staat veel informatie in over het versturen van video's via je iPhone.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Michelle Selderbeek 
Je camera moet wel aanstaan in de instellingen van Whatsapp 
Instellingen, scroll naar beneden naar Whatsapp en zet het schuifje aan bij camera.
Ook kan het zijn dat je een Bèta van het IOS hebt die dat nog niet ondersteund.

Heb je de video ergens anders weg? Gedownload en niet op de iPhone gemaakt?
Dan kan het zijn dat het een niet ondersteund bestand is.
Probeer eens een op je iPhone zelf gemaakte video te versturen, wil dat wel?
Is de video enorm groot ? (te groot?)