Beantwoord

Ik ontvang telefoontjes op mijn Apple Watch, als ik mijn telefoon niet bij mij heb

  • 29 October 2021
  • 5 reacties
  • 156 keer bekeken

Hoe kan je dan als je een apple watch hebt met GPS en Cellular je telefoontjes ontvangen als je je telefoon niet bij hebt? Moet je dan iets aan of uit zetten of hoe werkt dat? Of moet je een extra abbonement nemen? Maar dan heb je toch een ander nummer?

*Admin: Afgesplitst van originele topic

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 1 November 2021, 15:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Riezebos78! Dit is een van de functies van de Apple Watch. Zou je eens kunnen kijken of je iets hebt aan deze informatiepagina van Apple over het onderwerp?

Mijn vraag ging meer over hoe KPN het cellular gaat aanpakken. Dat het horloge het kan dat wist ik ook wel. Maar is dit te combineren met het telefoon abonnement dat ik al heb? 

Reputatie 6
Badge +2

Mijn vraag ging meer over hoe KPN het cellular gaat aanpakken. Dat het horloge het kan dat wist ik ook wel. Maar is dit te combineren met het telefoon abonnement dat ik al heb? 

 

Bij T-Mobile al wel (met uitzondering van de @work abonnementen), maar bij KPN (nog) niet. Geen idee wanneer ze dat wel gaan doen, providers doen graag vaag.

Reputatie 7
Badge +17

@Riezebos78 zodra de Apple Watch er is, gaan we hem ook verkopen. Uiteraard willen we de Watch ook in de toekomst gaan ondersteunen via E-sim. Deze biedt KPN al aan voor de iPhone maar nog niet voor de wearables. Daar werken we op dit moment aan. Over het wanneer en de kosten, kunnen we nu helaas nog niets bekend maken.

Reputatie 6
Badge +2

@Riezebos78 zodra de Apple Watch er is, gaan we hem ook verkopen. Uiteraard willen we de Watch ook in de toekomst gaan ondersteunen via E-sim. Deze biedt KPN al aan voor de iPhone maar nog niet voor de wearables. Daar werken we op dit moment aan. Over het wanneer en de kosten, kunnen we nu helaas nog niets bekend maken.

De watch is er al. Ik begrijp dat het een standaard verhaaltje is van je, dus pas het voor de volgende keer even aan: de cellular watch is al te koop in Nederland.