Beantwoord

iMac verbindt niet met hotspot van iPhone

  • 13 May 2020
  • 4 reacties
  • 122 keer bekeken

Hoi,
Omdat mijn experiabox kapot is, kreeg ik van KPN 100GB extra op mijn telabonnement. Mooi werk. Maar ik wil met mijn iPhone hu een hotspot verbinding maken met mijn iMac. Helaas, die pakt hij niet. Is daar een reden voor?

Hoor graag.
Dank en groet, bart

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 19 May 2020, 15:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @hotspot op iMac, als je een hotspot maakt van je iPhone, zendt je daarmee een ‘normaal’ wifi netwerk uit, ik kan geen reden bedenken waarom je iMac daar niet mee kan verbinden. Ik hoop dan ook dat het je toch is gelukt om er mee te verbinden! Laat je me weten wat nu de stand van zaken is?

Als je de oplossing van het probleem met het verbinden gevonden hebt, zou je die hier dan ook willen delen? :relaxed:

Dankjewel Maja, 
Er is iets magisch mis met mijn iPhone, met andere iPhones lukt het namelijk wel. Allemaal met dezelfde instellingen voor zover we kunnen zien. Het is niet anders, maar het blijft vreemd. 
Ik krijg namelijk steeds deze melding:

 


En ook die test levert niks op. 

Jammer, bart

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, daar ben je mooi klaar mee dan :slight_frown::rolling_eyes: Helpt het wellicht als je een kijkje neemt op de supportpagina van Apple over problemen met je hotspot? 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het gelukt is met behulp van de supportpagina van Apple! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel :slight_smile: