Beantwoord

Inkomende oproepen

  • 15 November 2019
  • 4 reacties
  • 179 keer bekeken

Goedemiddag,

 

De laatste tijd word elk inkomend gesprek direct naar voicemail geleid. Ik krijg dan na een aantal minuten een smsje dat ik een oproep heb gemist, ik ben dus niet bereikbaar voor de buitenwereld, erg lastig moet ik zeggen.

 

Hoe kan ik dit verhelpen?

icon

Beste antwoord door Noordzee 15 November 2019, 17:11

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo Ben, 

 

Via MijnKPN kun je het aantal keren "overgaan" instellen tussen 1 x en 10 x. Bij internet/bellen en bij tv/internet/bellen.

Met een analoge pstn/pots lijn is het alleen 5 x.

Andere oplossing is dect met beantwoorder kopen. Die kun je ook instellen. Voicemail dan uitschakelen (met #61#).

 

Als je de voicemail op je mobiele telefoon helemaal wilt uitschakelen kan dat ook. Zet VoiceMail uit door te bellen met 12339 met je mobiele telefoon of SMS UIT naar 1233.

 

Meer info over voicemail via een vaste telefoon: 

https://www.kpn.com/service/bellen/voicemail-gebruiken.htm

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Ben Hoeke en welkom hier op het KPN Forum. Ik zie dat Noordzee je al een aantal mooie suggesties heeft gedaan, maar kan het zijn dat het om je mobiele telefoon gaat?

In dat geval: wil je je voicemail instellingen eens controleren? Het is ook goed om in het toestel zelf te kijken naar vliegtuigstanden, slaapstanden en dergelijke. Dit kan een oproep ook tegenhouden. Heb je ook al je simkaart even uit het toestel gehaald, en je toestel opnieuw opgestart? Het zou misschien ook kunnen helpen om je voicemail uit te schakelen, bel gratis met 12339 of SMS UIT naar 1233. Schakel enige tijd later voicemail weer in, door te bellen naar 12331 of SMS AAN te sms'en naar 1233.

Laat je weten of dit heeft geholpen? 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Ben Hoeke Ik heb geen reactie meer van je gezien. Is het probleem inmiddels opgelost? Laat het gerust weten als je nog hulp nodig hebt. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo Ben, 

 

Via MijnKPN kun je het aantal keren "overgaan" instellen tussen 1 x en 10 x. Bij internet/bellen en bij tv/internet/bellen.

Met een analoge pstn/pots lijn is het alleen 5 x.

Andere oplossing is dect met beantwoorder kopen. Die kun je ook instellen. Voicemail dan uitschakelen (met #61#).

 

Als je de voicemail op je mobiele telefoon helemaal wilt uitschakelen kan dat ook. Zet VoiceMail uit door te bellen met 12339 met je mobiele telefoon of SMS UIT naar 1233.

 

@Ben Hoeke  Ben je inmiddels weer bereikbaar voor de buitenwereld? 

Reageer