Beantwoord

Inloggegevens worden niet onthouden

  • 6 March 2019
  • 11 reacties
  • 1385 keer bekeken

sinds de laatste update naar versie 12.1.4(16D57) moet ik steeds opnieuw inloggen op mijn iPad.
mijn andere iPad met een oudere versie onthoudt wel mijn logingegevens.
heb al uren met KPN 08000402 heen en weer gebeld maar geen op
lossing. Kan iemand mij helpen aub
icon

Beste antwoord door wjb 7 March 2019, 17:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Je bent niet de eerste die ik hier over hoor en ik heb het signaal doorgestuurd naar onze technische mensen. Er is volgens mij iets stuk aan onze kant. Zodra ik meer info heb, laat ik jou dat weten! Het zit dus (met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ) niet aan jouw kant. 🙂
Hallo Erwin dank voor jouw reactie. Ook ik denk dat het niet aan mijn kant zit. Ik vermoed de laatste update maar na uren bellen zegt KPN dat het aan mijn apperatuur ligt en dat geloof ik niet. Zij verwezen mij naar dit forum en hadden niet van deze klachten gehoord en konden niets voor mij betekenen.
ik hoop dat jij meer kunt bereiken bij jullie technische mensen en dat ik daar nog iets van ga horen. In ieder geval dank voor de moeite en ik wacht nog even af. Vriendelijke groet
Reputatie 7
En waar moet je dan telkens opnieuw inloggen?
In een app van KPN? Welke?
Op de wifi?
Op de iPad zelf?
Dank voor je reactie.
Ik activeer de ap van kpnitv, dan start het gedraai van dat kroontje, en dan zit ik dus al bij KPN en dan meldt die dat ik ben uitgelogd en dat ik op ok moet drukken om in te loggen. (403-10146)
voordien heb ik daar anderhalf jaar geen problemen mee gehad.
Reputatie 7
Dat is inderdaad een bug in de laatse versie van de KPN iTV app.
Het heeft te maken met de introductie van apparaatbeheer waarbij maximaal vijf apparaten aangemeld mogen zijn.

Zie: https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/itv-app-steeds-opnieuw-inloggen-469425#post735357
@Marlies236 : kun je eens in jouw apparaat beheer kijken? Kan het zijn dat er veel mensen gebruik maken van itv online? Dan zou het kunnen dat iemand dus de zaak af en toe op schoont om plaats voor zichzelf te maken. Mocht hier geen sprake van zijn wil ik daar uiteraard het fijne van weten 🙂
dank weer, ik heb bij beheer een iphone6 gevonden maar ik heb alleen 2 x iPhone 5 dus die 6 heb ik verwijderd.
er stond slechts 1 van mijn 2 iPads op en als actief en dat klopte ook want daar was ik mee bezig de andere iPad waarop ook de app van kpnitv stond echter niet bij beheer dus daar snap ik niets van maar goed als het werkt ben ik tevreden, hoe het precies werkt gaat mij boven mijn pet!

Verder heb ik via de link van wjb mijn app ‘bijgewerkt’ en nu dus even afwachten of het oeverloze inloggen nu is opgelost. Ik merk in ieder geval verbetering dus vol goede hoop.
als het blijvend in orde is laat ik dat nog weten.

wjb hartelijk dank voor de tip met link!
Goed om te lezen! Laat het weten als het probleem op onverklaarbare wijze weer terugkeert!
Probleem lijkt verleden tijd maar sinds gisteren reageert de tv zo traag op de afstandsbediening dat het aanvankelijk steeds lijkt of hij niet reageert. Er zit een vervelende vertraging in. Waarom worden er steeds zulke vreemde veranderingen toegepast.? Daar wordt toch niemand echt blij van? Kan ik hier nog iets aan veranderen?
Oei. Daar heb niet direct een verklaring voor maar het lijkt me los staan van je eerdere issue. Wat je beschrijft kan met de tuner of met de afstandbediening te maken hebben.
Zijn de batterijen al eens omgewisseld? Stel dat dát allemaal goed is, is een reset van de tuner aan te bevelen: https://www.kpn.com/faq/16848
Ik heb er vertrouwen in dat het dan weer werkt als vanouds. Zo niet,. help ik je uiteraard verder!
Dank weer voor je reactie. Aan de afstandsbediening ligt het niet. De lampjes en cijfertjes op het zwarte kastje doen anders dan ik gewend ben.
vooral bij terugkijken of naar het begin duurt zo lang dat het lijkt of ik niet goed heb ingedrukt. Heb het kastje nu even uitgezet en opnieuw weer aan. Tja nu lijkt het weer gewoon te werken maar vreemd blijft het voor mij omdat ik niets verander. Ook moet ik voor dit forum iedere keer opnieuw ook mijn gebruikersnummer intypen hoewel ik onthouden van heb aangevinkt.
in ieder geval weer hartelijk dank en ik hoop dat alles nu weer naar behoren zal blijven werken. Vriendelijke groet!