Beantwoord

Inruilen telefoon in de winkel

  • 24 October 2019
  • 4 reacties
  • 104 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

Hallo

heb gisteren mijn mobiel ingeruild bij een kpn winkel , de medewerker die ons hielp zei in eerste instantie dat dit niet kon .na enig gesurf had hij toch iets gevonden waarbij wij ons toestel konden inleveren . Na het bedrag vastgesteld te hebben moesten wij een formulier ondertekenen , ik zeg klopt dit wel moet dit niet verrekend worden met het nieuwe toestel, nee was het antwoord het bedrag zouden wij op onze rekening gestort krijgen. Tot op heden nog geen mail gehad en geen geld . ondertussen wel een medewerker telefonisch gesproken en hem het e.e.a uitgelegd deze zei dat dit niet de gang van zaken was.En bedrag zou je direct op de rekening krijgen. Mijn vraag is in hoeverre zijn de medewerkers capabel bij jullie en hebben zij verstand van zaken ,heb meer als een uur bij jullie in de winkel gestaan  voor een nieuwe telefoon!!!!

ps bij een nieuwe telefoon zou ook een jaar gratis Apple TV bij zitten , geen uitleg over gehad.

 

en nu maar weer naar de winkel 20 km verder op om mijn geld op te halen , dus in totaal 80 km haal dat van het inruil bedrag over dan hou je niet over.

 


 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 28 October 2019, 16:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Rudie65, welkom! Dat is wel heel rot zeg.. Een eventuele terugbetaling voor het inruilen gaat inderdaad via retourpinnen direct in de winkel. Dat had mijn collega moeten weten. Spijtig dat dit niet zo is, mijn excuses hiervoor! Ben je nog terug geweest in de winkel? En hebben mijn collega's het voor je in orde kunnen maken?

Reputatie 3
Badge

Ja top 

is al geregeld . de medewerker die mij geholpen heeft had moeten weten dat retour pinnen de enige oplossing was. 

Reputatie 3
Badge

Nog een klein vraagje , bij aankoop van een nieuwe telefoon was er iets met Apple TV  zou u mij kunnen uitleggen wat dit inhoud?

Reputatie 7
Badge +30

Dat is een actie via Apple zelf. Als je een Apple product koopt, kan je je hier volgens mij voor aanmelden. Kijk hiervoor gerust even op hun website voor meer informatie.Â