Beantwoord

Instellen MMS op iPHone XR

  • 5 June 2019
  • 32 reacties
  • 28653 keer bekeken

Reputatie 1
Beste mensen,

Regelmatig lukt het niet
om een bericht te versturen naar Piet.

Kunt u mij vertellen,
hoe ik dat in moet stellen

Ik gebruik een iPhone XR met de laatste Update
Alles werk verder goed zover ik weet.

Van Piet weet ik dat niet.
Waarschijnlijk heeft hij een Android
Want Apple kennen op Piet z'n werk niet.

groet
Wmuller1
icon

Beste antwoord door Hoopvol 7 June 2019, 07:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

32 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dit zijn mijn instellingen op mijn telefoon. Misschien kan je hiermee uit de voeten. Ga naar instellingen / berichten.


Reputatie 7
Badge +9
@wmuller1, werkt het nu wel? Zo ja, wat heb je verandert.
Reputatie 1
Dit zijn mijn instellingen op mijn telefoon. Misschien kan je hiermee uit de voeten. Ga naar instellingen / berichten.


Beste @Hoopvol,
Dank, hier lijkt de oplossing te zijn. Het schuifje bij "Stuur als SMS" stond bij mij op groen. Nu niet meer.
Nu ging het goed, niet naar Piet want die werkt vandaag niet, maar wel naar ander Android toestel.

Er komt nu ook geen 'onderwerpregel' op het scherm bij het opstellen van een nieuw bericht.

Allen bedankt voor het mee zoeken naar oplossing.

grt
wmuller1
Reputatie 7
Als het bericht nu wel bij Piet aan komt dan wordt er nu blijkbaar geen MMS meer verstuurd maar een SMS.
Dat betekent dat de omschrijving bij de instellingen blijkbaar fout is.
Daar had dan niet moeten staan "Stuur als sms" maar "Stuur als mms".
Reputatie 7
Badge +30
Fantastisch dat het nu weer werkt! Toch handig als er iemand bij de hand is die ook een iPhone heeft 😃 @Hoopvol , bedankt!

Ik heb voor de zekerheid nog even naar je netwerkinstellingen gekeken, en die zijn allemaal in orde.
Reputatie 1
Als het bericht nu wel bij Piet aan komt dan wordt er nu blijkbaar geen MMS meer verstuurd maar een SMS.
Dat betekent dat de omschrijving bij de instellingen blijkbaar fout is.
Daar had dan niet moeten staan "Stuur als sms" maar "Stuur als mms".

Zoiets ja, hoop dat Apple mee leest.

Het gaat wel als je het onderwerpveld leeg laat en alleen schrijft in het tekstveld.Â