Vraag

instelling iphone12

  • 12 January 2021
  • 2 reacties
  • 41 keer bekeken

Hoe stel ik signalering “van nieuw bericht in vergrendeld toestel” in??

En ook: hoe kan ik dit toestel (iphone12) echt vergrendelen?

Opm.: het toestel is namelijk nooit echt vergrendeld, het scherm licht altijd weer op!!


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
  1. Berichtgeving is in te stellen per app via instellingen. U kunt hier een totaallijst zien via Instellingen → Berichtgeving.
  2. Heeft u misschien Activeren bij optillen aanstaan? Dan gaat het scherm aan wanneer u de telefoon optilt. Overigens is een verlicht scherm niet hetzelfde als ontgrendeld. Als het toestel ontgrendeld is ziet u dat ook aan het open slotje.

Dank Maurice85 voor je reactie. Ik heb jou aanbevolen instellingen, en ook de adviezen van anderen uitgevoerd, het brengt mij iets verder.

Probleem vind ik echter dat dit toestel wel erg veel instellingen verwacht van de gebruiker, m.a.w., je zou in het begin eigenlijk een soort van cursus moeten volgen!

Hoe het ook zij, ik krijg dit toestel niet goed in samenwerking met de Exchange Server van MS. teveel toeters en bellen. Ik kan ook overgaan op het geheel aan Apple natuurlijk, maar Appple heeft bij lange na niet de service welke MS office je bied.

Dan maar weer terug naar android, iets anders is er niet. HTC heeft 7 jaar, met 2 dagen batterij lading (nu nog!) keurig samengewerkt met office.

Hielke