Beantwoord

IOS 13 Problemen

  • 21 October 2019
  • 9 reacties
  • 568 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Beste KPN-ers,

 

Ik ben benieuwd hoe anderen de IOS 13 update ervaren? Ik vind de update niet geweldig en ervaar veel problemen. Naast dat de batterij op de ipad en iphone snel leeg loopt (zie ander topic) ervaar ik ook veel problemen met de agenda-app. Geregeld kan ik geen afspraken toevoegen en als dat al lukt dan synchroniseert hij niet tussen ipad en iphone (vice versa). Terwijl de agenda wel gekoppeld is aan icloud. Een harde reset heeft niet geholpen.
 

Iemand met dezelfde problemen? En heeft iemand een oplossing?
 

Een KPN-gebruiker

icon

Beste antwoord door Forumgebruiker62 15 November 2019, 22:28

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @KPNgebruiker 
Dat de batterij snel leeg geraakt met IOS13 is een bekend probleem
Klik hier voor de oorzaken en de mogelijke oplossing

Het probleem met de agenda niet synchroniseren speelt al heel lang bij de iPhone en de iPad, met de vorige IOS-series
Overigens was het de laatste tijd weer goed, misschien dat dezelfde fout weer in IOS13 geslopen is.

Misschien helpt de nieuwste Update?

Deze is inmiddels al   IOS 13.1.3

Beste,

Wie heeft er nog steeds last van ‘no service’ na update IOS 13.2??

Alles al geprobeerd maar het probleem no service blijft.

  • Simkaart vervangen
  • netwerkinstellingen hersteld
  • soft reset
  • toestel uit/aan
  • enz. enz.

In ons bedrijf meerdere toestellen ism KPN hebben hier last van, bekend is : Iphone 8, Iphone X

Gaat KPN dit probleem melden bij Apple??

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@Restore 
Hier geen probleem met de iPhone Xr en IOS 13.2

Heb je al eens geforceerd opgestart?

Lees hier  hoe je dat per model kunt doen.

En kijk hier  wat Apple erover zegt

 

Reputatie 4
Badge +4

Probeer op zowel de iPhone als de iPad de iCloud uit te loggen en daarna weer inloggen, dus het iCloud account verwijderen van beide apparaten.

Reputatie 7
Badge +28

Beste KPN-ers,

 

Ik ben benieuwd hoe anderen de IOS 13 update ervaren? Ik vind de update niet geweldig en ervaar veel problemen. Naast dat de batterij op de ipad en iphone snel leeg loopt (zie ander topic) ervaar ik ook veel problemen met de agenda-app. Geregeld kan ik geen afspraken toevoegen en als dat al lukt dan synchroniseert hij niet tussen ipad en iphone (vice versa). Terwijl de agenda wel gekoppeld is aan icloud. Een harde reset heeft niet geholpen.
 

Iemand met dezelfde problemen? En heeft iemand een oplossing?
 

Een KPN-gebruiker

 

Inmiddels is er weer een nieuwe update verschenen. Heb je die al gedownload?  Mogelijk is dat de oplossing voor jou. 

 

Reputatie 7
Badge +28

@KPNgebruiker 

 

Inmiddels is er weer een nieuwe update verschenen. Heb je die al gedownload?  Mogelijk is dat de oplossing voor jou. 

Reputatie 4
Badge +2

@Noordzee na die update is het probleem inderdaad gelukkig voorbij.

Reputatie 7
Badge +28

Dat is mooi nieuws ! 

 

Inderdaad de update IOS 13.2.2 lost het probleem op!!

 

Reageer