Beantwoord

iPad 10,2 inch 4g (cellular) 128gb, wanneer leverbaar?

  • 8 August 2021
  • 7 reacties
  • 62 keer bekeken

Reputatie 1

Donderdag ben ik naar de KPN winkel in mijn woonplaats geweest en bovenstaande ipad met abonnement besteld.

In de nacht van donderdag op vrijdag mail en sms dat de iPad niet leverbaar is, onbekend wanneer wel.

Het is fijn dat jullie geen valse hoop willen wekken, maar kan er helemaal geen indicatie gegeven worden wanneer wel geleverd kan worden? Moet ik aan dagen, weken of maanden denken?

Ik bestel een iPad omdat ik deze graag wil gebruiken, wat nu niet kan. Kan er ook niet elders een kopen, want ben al met KPN een overeenkomst aangegaan.

Ook staat de iPad nog op de website als vandaag besteld, morgen in huis? 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 10 August 2021, 09:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 1

Vanmiddag een tijd met de klantenservice aan de lijn gehangen. Ik heb begrepen dat er ten tijde van mijn bestelling nog wel ipads op voorraad waren, anders had er uberhaupt niet besteld kunnen worden.

Ik heb lang in de wacht gestaan omdat er een schaarstelijst nagekeken moest worden maar er viel nu niks te vinden over dit type iPad. 
 

Ik moest even een paar dagen afwachten of er nog ergens voorraad gevonden wordt of dat ze echt op zijn. Dus voor nu afwachten of er nog een excuus sms van Jorg Kramer komt of toch de track en trace.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @EJ123456789, welkom op ons forum!

Ik ben er meteen even voor je achteraan gegaan maar we zijn momenteel helaas door de voorraad heen. Ik heb hier staan dat we halverwege volgende week(33) of de week daarop(34) een nieuwe zending verwachten.
Zodra die van jou er tussen zit krijg je daar meteen bericht over en komt ie jouw kant op.

Reputatie 1

Hallo Thomas,

Bedankt voor het uitzoeken. Nu heb ik in ieder geval een richtlijn! 

Ik hoop dat er genoeg zending komt omdie van mij ook uit te leveren dan, ik wacht het de komende 2 weken even af.

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan hoor! Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je me te vinden!

Reputatie 1

Ik heb inderdaad vorige week een berichtje gehad en hij is vandaag bezorgd. 
 

Meneer van Reviva belde een kwartier van tevoren of ik wel thuis was en heeft alles netjes uitgelegd. 

Reputatie 1

Ik zie nu wel dat ik een bundel heb voor 290 mb terwijl dat 1 gb hoort te zijn.

Heeft KPN dan de resterende dagen van de maand berekend of zo? Er waren nog 8 dagen in augustus over toen ik alles gisteren activeerde dus dan krijg ik ook 8/31 van de normale bundel? Of 9/31 want zie dat het abonnement vanaf 22-8 loopt.

Reputatie 7
Badge +20

Je krijgt de eerste maand inderdaad altijd naar rato maar dat is wel afhankelijk van de factuurdatum. Als ik dit zo lees loopt je factuur van de 1e tot de 1e en krijg je straks op 1september weer een nieuwe bundel. De eerste factuur zal dan uiteraard ook naar rato zijn straks.

Ga je dat redden met MB's? Als je nog een tweede nummer hebt kun je hier ook MB's mee delen!