Iphone 11, donkere vlek links onder op scherm.

  • 4 December 2019
  • 3 reacties
  • 4693 keer bekeken

Goedenavond, 

 

ik heb onlangs, 13 november, een iPhone 11 aangeschaft incl abonnement. Maar nu heb ik links onder een donkere wazige vlek in mijn scherm. Wat kan ik hier aan doen? Aan en uitzetten werkt niet. 
 

Groeten


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Oei da's niet zo leuk @Mariekem87 
Heb je dat niet eerder ontdekt?
Je 14 dagen bedenktijd zijn inmiddels verstreken, dus zal het toestel gerepareerd moeten worden.
Je kunt het snelste even bellen met 0800 0402 en het probleem uitleggen.

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Marieke, welkom op het forum. 

@huistijger legt dit goed uit. Na de 14 dagen zal dit onder de verkopers- of fabrieksgarantie vallen. Dan zijn er 2 opties. Of een KPN winkel met je toestel binnenlopen of een Apple winkel, samen met de bon van je toestel. Ik neem aan dat dit niet is gebeurd door schade aan je toestel doordat het bijvoorbeeld is gevallen? 

Je zou ook kunnen proberen om de iPhone helemaal te resetten, nadat je een back-up hebt gemaakt uiteraard. Dit zou ik sowieso doen voordat je je toestel inlevert om het te laten repareren. 

Reputatie 7
Badge +24

Marieke, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.