Beantwoord

iPhone 11 niet leverbaar?

  • 3 January 2020
  • 6 reacties
  • 489 keer bekeken

Ik heb vanmiddag een iPhone 11 black 64GB besteld en toen kreeg k een mail dat die niet op voorraad was wanneer dan wel?

icon

Beste antwoord door Susan_ 5 January 2020, 12:36

Bekijk origineel

6 reacties

Ik kreeg een zelfde melding voor de zwarte. Ben benieuwd hoe lang het wachten wordt. De gele voor mijn vrouw wordt wel vandaag geleverd

@Kpn , is er iets bekend over de verwachtte levertijd van de zwarte iphone 11, 64GB?

 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Belle662004 en @BartuitBrabant, welkom op het Forum beide!

We krijgen meer meldingen hierover inderdaad. Echter zou de iPhone 11 64GB Black inmiddels weer op voorraad moeten zijn. Wil je eens kijken via de bestelstatuspagina (inloggen met ordernummer en postcode) wat hier voor jullie persoonlijk bekend over is? 

Mocht hier niks in staan, dan kijk ik het graag na. Vul dan je eigen Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer.

@Susan_ , ik heb je een pm gestuurd met bestelnummer. Bestelling staat nog steeds op niet leverbaar

Reputatie 7
Badge +21

@BartuitBrabant, dankjewel. Aankomende woensdag is de nieuwe levering van de iPhone 11 64GB Black. Ik verwacht dat je dan ook bericht krijgt en hem niet veel later in ontvangst kan nemen!

@Belle662004 voor jou geldt dan in principe hetzelfde! 

Reputatie 7
Badge +21

@Belle662004  en @BartuitBrabant, hebben jullie je iPhone inmiddels al ontvangen en in gebruik genomen? :smile:

Reageer