Beantwoord

Iphone 11 niet op voorraad

  • 16 December 2020
  • 19 reacties
  • 966 keer bekeken

iPhone besteld, bevestiging dat deze wordt geleverd door PostNL. Dag later smsje dat iPhone iet op voorraad is en dat de levertijd ‘onbekend’ is. Omdat mijn huidige iPhone kapot is wil ik snel een nieuw toestel. Is een andere kleur wel op voorraad?

icon

Beste antwoord door Maurice85 22 December 2020, 13:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Hoi,

 

Ik vermoed van niet, lezend alle berichten van mensen die op hun toestel wachten.

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @L. Kramer. Om welke iPhone gaat het? Als je mij dat laat weten, kijk ik voor je!

Apple iPhone 11 128GB, Black

Reputatie 7
Badge +10

Als het goed is heb ik u zojuist getagd onder een bericht met alle recent bekend gemaakte levertijden van de iPhone 11. 

Beste kramer,

wat is de verwachte levertijd van mijn iPhone 11 64GB. 
 

op de site staat vandaag bestellen / morgen in huis ( buiten de feestdagen om )

mij ik krijg nu alleen maar bericht dat het niet op voorraad is.

dit ben ik niet gewend van KPN.

 

@Patrick van der meulen iedereen heeft er last van op dit moment. Ik ben zelf ook een vaste klant en heb de Iphone 11 ook nog niet binnen en wacht al een tijdje. Er staat dat de meeste iPhones en de iphone die jij ook heb besteld volgende week ergens binnen komt. Dus ik hoop ook dat we de telefoon volgende week krijgen 

Wanneer komen de iPhone 11's? Al enig idee?

@lisannevanderpijl ik ben zelf ook een klant en wacht al een paar weken op de Iphone 11 maar ze zeggen dat het volgende week ergens binnen komt hoop ik tenminste.

@Jeroen_dB goededag,

 

Heeft u al wat gehoord over de iphone 11 die nog niet op voorraad is?

Ik heb ook de iPhone 11 64gb black besteld, maar ook bij mij staat dat hij niet op voorraad is.

Reputatie 7
Badge +19

Alles over de Iphone 11 staat keurig in een algemeen topic vermeld: 

De info die daar staat in de openingspost is de meest actuele! 

Beste @Jeroen_dB @Maurice85. Sorry dat ik het zeg maar ik heb serieus een slecht gevoel over kpn gekregen omdat jullie iedere keer zeggen dat de Iphone 11 op voorraad komt en iedere keer jullie het een week verlengen met de voorraad. Ik wacht al een paar weken op een telefoon en vindt dat niet normaal en ik weet ook dat jullie daar niks aan kunnen doen maar vindt het toch wel heel vervelend. Is er een mogelijkheid dat ik de bestelling kan annuleren de ( Iphone 11 128GB Black ) Met abonnement? En dat ik dan een nieuwe telefoon kan bestellen zodat het snel wordt geleverd.

 

Ik zie graag zo snel mogelijk een reactie tegemoet

 

Groetjes 

Reputatie 7
Badge +10

Dat is jammer om te horen, ik probeer alleen te helpen waar ik kan. Helaas is KPN net als elke andere provider wereldwijd afhankelijk van wat Apple uitlevert. Afgeboende levertijden is ook informatie gedeeld door Apple aan KPN. Hier kan KPN jammer genoeg ook niets aan doen.

 

Een abonnement annuleren kan uiteraard, het is enkel wel zo dat als u daarna opnieuw een bestelling plaats u achteraan de wachtrij aansluit. (Mocht u weer voor iphone kiezen)

Reputatie 7
Badge +19

Ik snap dat je er zeker van baalt. Het is echter helaas zo als @Maurice85 al aangeeft zo dat we afhankelijk zijn van Apple en wat zij daadwerkelijk uitleveren qua aantallen toestellen.  Onze levertijden zijn gebaseerd op wat Apple verwacht ons te leveren en als dat afwijkt dan verschuift helaas de levertijd.  Een annulering van je huidige bestelling gaat ern iet voor zorgen dat je bij een nieuwe bestelling direct het toestel krijgt, tenzij je kiest voor en geheel ander toestel dat wel direct leverbaar is. 

@Jeroen_dB @Maurice85 @L. Kramer 

Goededag,

Al wat gehoord over de iphone  11?

Reputatie 7
Badge +19

Actuele levertijden kun je hier vinden: 

 

Neee dit is niet waar de iphone 11 is weer een week verlengd en dit doen jullie al weken en weet dat jullie er niks aan kunnen doen maar ik vindt het heel jammer verheugde me zo erg erop de eerste paar dagen maar inmiddels wacht ik al bijna een maand wat ik echt niet normaal vindt.

 

Maar goed ik kan niks anders doen we moeten wel wachten😪😞

@Jeroen_dB @Maurice85 

 

Goededag

 

Is de iPhone 11 128gb black al gekomen deze week zou het weer op vooraad moeten zijn 

Goededag 

@Jeroen_dB @Maurice85

 

Kunnen jullie alstublieft de nieuwe levertijden van de iphone 11 naar mij opsturen?