Beantwoord

iPhone 11 pro loopt vast

  • 18 March 2020
  • 18 reacties
  • 3632 keer bekeken

Ik heb heb in oktober/november een iphone 11 pro max aangeschaft. De laatste tijd loopt deze steeds vaker vast (soms zelfs zo erg dat ik hem niet kan uitschakelen) . Ik dacht eerst dat het mogelijk de ios was maar naar meerdere updates nog steeds last van dit probleem. 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 23 March 2020, 19:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @iPhone loopt vast, welkom hier.

Een vastlopende telefoon is niet fijn. UIt en aanzetten helpt niet? Er is nog genoeg ruimte beschikbaar? Heb je hierover ook al contact met Apple gehad? Geven zij nog tips voordat ik zeg terugzetten naar fabrieksinstellingen.

Hi bart, 

 

Ruimte is er zeker nog genoeg ik heb namelijk 256 gb. Ik heb hem zelf ook al naar fabrieksinstellingen gezet en weer opnieuw ingesteld. Ik heb nog geen contact gehad met apple omdat ik het eerst hier wilde proberen want ik heb de telefoon via kpn  aangeschaft.

Reputatie 7
Badge +20

Dat heeft dus niet geholpen. Toch wil ik je vragen eens contact te zoeken met Apple, mogelijk hebben zij nog tips. Ik weet het namelijk zo niet. Wel ben ik heel benieuwd. Geven zij aan dat het toestel opgestuurd moet worden voor reparatie, dan kan dat via ons omdat je het bij ons gekocht hebt. 

Ga ik dat eens doen, bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Ik ben benieuwd. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Hoe is dit afgelopen? Heb namelijk het zelfde probleem met mijn IPhone 11 pro. Ben nu minimaal acht updates verder maar het probleem blijft, heb hem eind september ontvangen!

Ik ben benieuwd. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

 

Hoe is dit afgelopen? Heb namelijk het zelfde probleem met mijn IPhone 11 pro. Ben nu minimaal acht updates verder maar het probleem blijft, heb hem eind september ontvangen!

Hoe is dit afgelopen? Heb namelijk het zelfde probleem met mijn IPhone 11 pro. Ben nu minimaal acht updates verder maar het probleem blijft, heb hem eind september ontvangen!

Helaas ben ik verder ook niets opgeschoten. Volgens Apple moest ik een de updates afwachten en kijken of dat het probleem oplost. Het is wel minder geworden maar het gebeurt zo en dan nog wel eens. Mijn zusje heeft dit probleem ook met haar iPhone Xr, en moet volgens kpn haar iPhone opsturen naar Apple.

Ja klopt helemaal, het is minder geworden maar heb er ook nogsteeds last van.
Dan ben ik gelukkig niet de enige met dit probleem, heb wel het idee dat het vaker optreed wanneer mijn toestel warm is (tijdens het opladen/game/film of serie kijken)!

 

Ik heb dat probleem ook, word er ondertussen goed gek van.

Geen enkele knop werkt dan .

Voor diegene die dat ook hebben. Blijf niet op je scherm klikken of schuiven, van de week ging hij bij mij namelijk het alarm nummer bellen 😬

Reputatie 7
Badge +20

Dat klinkt allemaal niet goed. Apple zegt dus updates terwijl er ook een telefoon aangeboden kan worden ter reparatie. @iPhone loopt vast Heeft ze dat ook gedaan? Zo ja, hoe is dat afgelopen?

Heeft iemand de oplossing al? Hier 4 iPhones 11 die het probleem hebben of gehad hebben. Vast gelopen en niet met een software of hard reset aan de gang te krijgen. Allemaal nog geen jaar oud. 
werkt pad weer nadat de batterij helemaal leeg is geweest

Reputatie 7
Badge +20

@Iphone11 jo, ik heb de oplossing nog niet gehoord helaas. Ik ga er wel van uit dat je het ook al gemeld hebt bij Apple zelf? Want lijkt toch in de toestellen te zitten. 

Hier een iPhone 11 die in het begin af en toe vast liep. Maar de laatste twee weken is het drama. Aantal keren per dag soms aantal keren per uur dat hij niks reageert. Helaas ook eenmaal toen ik een spoed nummer van de dokter moest opnemen. Nog niet echt een aanleiding kunnen vinden. Soms doet hij het al wanneer ik hem alleen van vergrendeling wil halen

Reputatie 7
Badge +20

Het lijkt mij hiervoor goed om eens contact met Apple te zoeken. Want het lijkt toch echt een probleem met het toestel te zijn. Benieuwd of zij er iets over kunnen zeggen. 

Is er al nieuws… ik heb al maande lang het zelfde probleem.. hoe langer de IPhone gebruikt woord hoe vaker die vast loopt en een tandwieletje in het scherm krijg wat net zolang blijft tot ik de Iphone Hard reset ook ik heb 254 gb en 80gb over

Reputatie 7
Badge +20

Heb je dit ook al eens bij Apple gemeld @Tony Wentink

Reputatie 4
Badge +4

Heb je al eens geprobeerd om de iphone opnieuw te installeren, maar ga na de herinstallatie niet de reservecopy van je iphone terug zetten.

 

Ga dan eens kijken of de iphone nog steeds vastloopt.