Beantwoord

iPhone 11 ter reparatie uitkomst onduidelijk

  • 5 June 2020
  • 4 reacties
  • 236 keer bekeken

Hallo, mijn nieuwe IPhone 11 heb ik ter reparatie aangeboden. Steeds als ik belde of gebeld werd hoorde de ontvangende partij me niet of nauwelijks. Met mijn oude telefoon heb ik dit probleem niet. 

Nu staat er in het reparatierapport: Reparatieomschrijving :
Toestel onder garantie uitbesteden (geen schade)

Ik heb echter geen idee wat dit betekent. Krijg ik het telefoon nu ongeprepareerd terug? Gaat de telefoon naar Apple? Krijg ik een nieuwe? 
Hopelijk kunt u dit voor mij nagaan. 
 

groetjes,  Roy 

icon

Beste antwoord door RvGil 23 June 2020, 17:53

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @RvGil. Van harte welkom hier. Ik snap dat daaruit niet helemaal duidelijk wordt wat er precies gaat gebeuren. Ik wil je adviseren om hierover zelf contact op te nemen met Teleplan via telefoonnummer 0800-8200008 of prijsopgave@teleplan.com. Houd het reparatienummer bij de hand. Dan kunnen zij de status voor je controleren en toelichten wat er nu verder gebeurt. 

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @RvGil. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik ga er daarom van uit dat je inmiddels contact hebt gehad met Teleplan over de status van je reparatie. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.

Ik heb inmiddels contact gehad met Teleplan. Wat een goede en fijne service bieden jullie met hen! 
Omdat het probleem was te reproduceren maar de IPhone geen schade heeft schijnt het een fabrieksfout te zijn geweest. Dikke vette pech en direct een vervangend nieuw toestel toegestuurd gekregen.

Nogmaals dank voor de goeie service en je reactie.

Reputatie 6
Badge +9

Wat goed om te lezen dat je een vervangend nieuw toestel hebt ontvangen en zo tevreden bent met de service. Dat zijn positieve berichten. :smile:  Graag gedaan! Mocht je toch nog ergens vragen over hebben, dan weet je me te vinden.

Reageer