Beantwoord

iPhone 11 white 64GB blijkt niet voorradig, wanneer wel weer?

  • 20 September 2019
  • 18 reacties
  • 1295 keer bekeken

Heb vanavond de Iphone 11 64GB white besteld en kreeg pas na het bestellen te zien dat deze niet op voorraad blijkt te zijn. Dit werd
daarvoor niet aangegeven, er stond zelfs voor 23:59 besteld morgen in huis, daar vanuitgaande heb ik abbonnement bij andere provider ook gelijk opgezegd. Wanneer kan ik de telefoon verwachten? Zit hier namelijk met een erg verouderde telefoon die het zeer regelmatig begeeft. Ik hoor graag van jullie.
icon

Beste antwoord door Susan_ 22 September 2019, 09:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Same here, nice anti climax
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Todero, bedankt voor je bericht!

Ik snap dat je hem heel graag meteen wil ontvangen, en dat je hier ook naar uitkijkt. Wat op de website staat kan elke seconde veranderen (qua voorraad) en dit is niet real-life bij te houden. Daarom krijg je achteraf een bericht hierover, zodat je weet waar je aan toe bent.

Op dit moment is de verwachting dat medio oktober de volgende lading binnenkomt. Blijf je bestelling volgen via onze bestelpagina, hier komt vanzelf nieuwe informatie op!
Geld dat ook voor de black?
Reputatie 7
Wat op de website staat kan elke seconde veranderen (qua voorraad) en dit is niet real-life bij te houden.
Waar een wil is, is een weg en met de juiste automatiseringsgraad is het natuurlijk prima mogelijk om de real-life voorraad te tonen en zelfs om bij het bestelproces te kunnen garanderen dat het toestel uit voorraad geleverd zal worden.
Zo'n automatiseringsgraad kost alleen geld en dan is de vraag of het de investering waard is.
Ik ben bang dat daarop het antwoord wel eens negatief zou kunnen uitvallen.
Wij hebben dit gisteren ook meegemaakt. Maar zelfs nog erger, daar er door de verkoper in de winkel (die wel realtime moet kunnen in zien vind ik) expliciet werd gezegd dat er vandaag of morgen geleverd zou worden.

Komen we thuis, en lees ik hier data zoals eind oktober. We voelen ons behoorlijk in de boot genomen.
Reputatie 7
Badge +21
@FoRMaTC, geldt op dit moment voor elke variant helaas.

@MusiQmaN, de winkelmedewerker kan de voorraad inzien van de desbetreffende winkel. Als hij daar niet op voorraad was, dan geldt de algemene voorraad en dat is dus in dit geval medio oktober 😞 Mijn excuses voor de verkeerde voorlichting hierin, maar helaas kan ik zijn of haar woorden niet terugnemen..
Maar jullie weten dit. Waarom de medewerker in de fysieke winkel dan niet?
Er staat nog steeds op de site: “Gratis verzending. Voor 23.59 uur besteld = morgen in huis.”
Er staat nog steeds op de site: “Gratis verzending. Voor 23.59 uur besteld = morgen in huis.”
Dat zou nu dus aangepast moeten worden, gezien het nu wèl bekend is dat er geen voorraad is. Erg misleidend op deze manier...
Uiteraard, 3 tot 5 dagen

inmiddels krijg ik smsjes dat de voorraad onbekebd is
Melding Gratis verzending. Voor 23.59 uur besteld = morgen in huis. Is weer terug
Reputatie 7
Badge +21
@FoRMaTC , klopt je hebt zeker een punt. Ik baal er ook van dat de levertijd nog niet is gecorrigeerd. Ik maak er nogmaals een melding van en hoop dat jullie alsnog snel je toestel ontvangen!
👍
Hij is Donderdag geleverd!

Ik heb de zwarte vorige week maandag besteld (7-10) wanneer krijg ik hem binnen? Want voorraad is op en zou hem vorige week vrijdag binnen krijgen maar dat werd verplaatst naar vandaag..

Reputatie 7
Badge +21

@Lyonne0116, dat durf ik zo niet te zeggen. Heb je hem inmiddels binnen? Anders kijk ik graag voor je. Wil je in dat geval je Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer?

Ik heb vannochtend een mail gehad en jullie gaan hem morgen leveren.. bedankt voor jullie reactie
 

 

Reputatie 7
Badge +21

Top, fijn om te lezen! Veel plezier ermee :)