Beantwoord

iPhone 11 zonder abonnement

  • 19 July 2020
  • 8 reacties
  • 895 keer bekeken

Goedendag,

 

Ik ben op zoek naar een iPhone 11, maar heb al een abonnement. Ik wil dus een los toestel kopen, en vroeg me daarom af hoeveel de iPhone 11 64gb zwart kost bij de KPN winkel. Ik ben al een klant, en iksik heb wifi, en de tv etc. Van KPN (telefoonabonnement niet)

 

Daarnaast vroeg ik me af, of de actie met de airpods ook hierbij meetelt, of is dat alleen als je een telefoon+abonnement koopt?

 

Ik kan namelijk wel naar een winkel toe, maar de dichtsbijzijnde is een halfuur rijden dus vandaar dat ik het eerst maar via dit forum probeer.

 

Mvg,

Sjoerd de Wit

icon

Beste antwoord door Noordzee 19 July 2020, 14:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Als het toestel in de winkel niet op voorraad is, dan kun je heb niet eens kopen bij KPN. Bestellen of reserveren kan niet.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Sjoerddewit ,

De basistoestel prijs in combinatie met een abonnement is 720 euro. 

Van de website : 

Bepaal hoe je je toestel afbetaalt. 

Met het schuifje hieronder bepaal je hoe je de toestelkosten (720,00 euro) betaalt. Je kunt het hele bedrag in één keer betalen of kiezen hoeveel je per maand aflost.

Eenmalig: 720,00Per maand: 0,00

 

0,00 /mndmax 30,00 /mnd

 

Neem je er geen abonnement bij, dan rekent KPN een opslag van 60 euro. 

En dan is de prijs ongeveer gelijk met winkels als BCC, Mediamarkt, Coolblue en Expert. 

Wat betreft de EarPods-actie, er staat niets over een verplicht abonnement. Dus dan lijkt mij dat dat ook zonder abonnement mogelijk is.

https://shop.kpn.com/mobiel/apple/iphone-11/black-64gb/

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag @Sjoerddewit, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Toestellen los kan je alleen kopen in de KPN winkel, en alleen als er voldoende voorraad is. De kosten van zo'n toestel moet je dan in één keer betalen, de precieze prijzen kan je in de KPN winkel vinden. Zoals Noordzee aangeeft komt hier wel wat bovenop, als je er geen abonnement bij neemt. Koop je een los toestel? Dan hoeft het niet per se via KPN en kan je online ook verder kijken naar de beste prijs voor het toestel dat jij wil. 

Kan je verlengen bij KPN? Dan kan je ervoor kiezen om te verlengen met een toestel. Zo kan je de kosten ook verspreiden over 12 of 24 maanden.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Sjoerddewit ,

De basistoestel prijs in combinatie met een abonnement is 720 euro. 

Van de website : 

Bepaal hoe je je toestel afbetaalt. 

Met het schuifje hieronder bepaal je hoe je de toestelkosten (720,00 euro) betaalt. Je kunt het hele bedrag in één keer betalen of kiezen hoeveel je per maand aflost.

Eenmalig: 720,00Per maand: 0,00

 

0,00 /mndmax 30,00 /mnd

 

Neem je er geen abonnement bij, dan rekent KPN een opslag van 60 euro. 

En dan is de prijs ongeveer gelijk met winkels als BCC, Mediamarkt, Coolblue en Expert. 

Wat betreft de EarPods-actie, er staat niets over een verplicht abonnement. Dus dan lijkt mij dat dat ook zonder abonnement mogelijk is.

https://shop.kpn.com/mobiel/apple/iphone-11/black-64gb/

 

@Sjoerddewit 

Is de aanschaf van de iPhone al gelukt in de winkel?  En heb je ook de EarPods erbij genomen?  

Ben ook op zoek naar een los toestel. Op Amazon zie ik deze aanbieding, voor zover ik zie de gunstigste prijs voor een iPhone 11 Pro (881 euro).

 

Admin: link verwijderd i.v.m. reclame

Reputatie 7
Badge +9

Ben ook op zoek naar een los toestel. Op Amazon zie ik deze aanbieding, voor zover ik zie de gunstigste prijs voor een iPhone 11 Pro (881 euro).

 

 


Dat is een Pro, terwijl de topicstarter het heeft over de gewone 11, Deze dus :

Admin: link verwijderd i.v.m. reclame

i know…

 

die is volgens mijn bij Belsimpel aantrekkeljk geprijsd… bovendien daalt de prijs ongeveer elk uur daar :)

 

Admin: link verwijderd i.v.m. reclame

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Rick_72 en @Speedmaster willen jullie op het KPN forum geen reclame maken voor andere bedrijven ;-). Dat is tegen de huisregels. Je mag prima benoemen dat je ergens iets aan kan schaffen, maar wij zien natuurlijk het liefst dat telefoons via onze website gekocht worden!