Beantwoord

Iphone 12 128 gb purple niet op voorraad, wanneer wel?

  • 20 July 2021
  • 11 reacties
  • 105 keer bekeken

Badge

Hallo, ik heb de iphone 12 purple 128 gb gister besteld en ik krijg nu een berichtje dat deze niet meer op voorraad is. Wanneer komt deze weer binnen? Vind het erg jammer dat dit van tevoren nergens op de site gemeld staat.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 21 July 2021, 08:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Veerle de Waal, welkom op ons forum!
Dat had inderdaad beter gekund. De voorraad op de site loopt soms even achter. Sorry voor het ongemak!

De Apple iPhone 12 128 GB - Purple moet gewoon op voorraad zijn!
De Apple iPhone 12 mini 128 GB - Purple krijgen we volgende week weer!

Badge

Bedankt voor je reactie! Wanneer krijg ik hem dan toegestuurd? @Thomas 

Reputatie 7
Badge +20

De laatste informatie over je bestelling kun je altijd vinden in je MijnBestelling maar als ze daar melden dat het toestel niet op voorraad is wordt het wat lastiger daar iets concreets over te zeggen.
Ik kijk graag even mee, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij ook je ordernummer willen vermelden in het “persoonlijke opmerkingen” veld?

Badge

@Thomas ik heb het meeste ingevuld wat ik kon vinden, zijn van mijn vader de gegevens want hij heeft ook het account.

Badge

Bij ‘mijn bestelling’ geeft die telkens aan dat er een time out is of dat het over een uur pas beschikbaar is..

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor de gegevens @Veerle de Waal, ik zie dat het laatste stuk van het ordernummer miste. Die heb ik even toegevoegd aan je profiel. Met dit ordernummer moet je gewoon in kunnen loggen op je MijnBestelling.
Het blijkt toch dat het toestel nu niet op voorraad is maar ik heb helaas nog geen informatie wanneer we nieuwe verwachten. 
Als je wilt kan ik dit morgen en anders maandag nog even voor je checken.

Badge

@Thomas dat zou heel fijn zijn, ik hoor het graag. En jammer genoeg lukt het me niet om in te loggen :(

Reputatie 7
Badge +20

Ik stuur je directe link even in een privébericht!

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Veerle de Waal, ik zie dat je toestel gisteren verstuurd is en vandaag bezorgd wordt! Meer informatie waaronder het track&trace nummer heb je per mail en sms ontvangen!

Badge

@Thomas ik zie het ook inderdaad, dan was die dus zoals je zei toch wel op voorraad, bedankt voor de service!

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan hoor! Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!