Beantwoord

IPhone 12 actie airpods en adapter

  • 7 June 2021
  • 2 reacties
  • 240 keer bekeken

Hallo,

 

Ik heb 5 juni een bestelling gedaan van een zakelijk abonnement met de tekst eronder "NU met gratis airpods, magsafe adapter en oplader"

Ik heb zojuist contact gehad met de klantenservice en werd indirect gezegd dat het niet waar was dat dit er stond.

Toen die tekst en stond en ik op het i'tje klikte kreeg ik een leeg veld te zien in het informatie scherm. Hier heb ik ook op dat moment een screenshot van gemaakt en alsnog de bestelling doorgezet en afgerond.

Vandaag keek ik nogmaals op de site en nu werkte het informatie veld wel en staat er bij "bestellingen vanaf 7 juni"

Dit terwijl er op het moment van mijn bestelling wel stond dat je het Nu erbij kreeg.

Ik vraag me nu dus af of ik de voucher ga krijgen of niet?

Ik zal ook nog de screenshot van zaterdag bijvoegen. 

icon

Beste antwoord door RBxx 7 June 2021, 20:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @RobinH1989 

Je bent hier op het consumentenforum van KPN.

Jouw vraag gaat over een aanbieding/actie op KPN zakelijk. Je vraag kan daarom beter gesteld worden op het KPN Zakelijk forum. Ook kan je bellen met Klantenservice zakelijk via 0800-0403.

De KPN medewerkers op het consumentenforum hebben beperkt/geen toegang tot 'zakelijk’ en kunnen je dus niet helpen.