Beantwoord

Iphone 12 - beeldscherm -> behuizing sluit niet goed aan

  • 28 November 2020
  • 1 reactie
  • 191 keer bekeken

Hoi iedereen, zo’n 2 weken geleden heb ik een IPhone 12 besteld op de website van KPN. Nu viel het mij ineens op dat er een ruimte/spleetje zit tussen het beeldscherm en de bovenrand van de behuizing. Dit is niet zo aan de zijkanten en onderkant. Daar sluit de behuizing goed aan. Het zal iets minder zijn dan een halve milimeter, maar het valt wel op. Zeker nu er stofdeeltjes/vuil tussen gaat zitten.

Misschien is het muggenziften, maar ik was vooral benieuwd of ik de enige was die dit heeft geconstateerd. Ik heb al jaren een iPhone, maar ik heb zo’n slechte aansluiting nog niet eerder gezien.. 

Ik heb er geprobeerd een foto van te maken, maar dat gaat lastig. 

 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 3 December 2020, 10:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Rianne Schuitemaker, welkom op ons forum en bedankt voor je bericht.

Het is lastig te zien, maar ik zie inderdaad een klein spleetje tussen het scherm en de behuizing. We hebben echter nog niet meer signalen hierover ontvangen. Ik zou je daarom willen aanraden om bij een KPN winkel bij jou in de buurt langs te gaan. Mijn collega kan het toestel beoordelen en eventuele vervolgstappen ondernemen.