Beantwoord

iphone 12 pro airpods

  • 30 October 2020
  • 4 reacties
  • 365 keer bekeken

Ik heb de iPhone 12 pro besteld een week geleden, en het kan nog een aantal weken duren voordat ik deze binnenkrijg. Ik wil echter heel graag gebruik maken van de airpods voor €80 actie. Ik kan deze nu nog niet bestellen omdat je een productnummer moet invullen en een foto van het doosje maar ik heb de iPhone dus nog niet binnen. De actie is maar tot 8 november staat er en ik heb hem binnen de actietermijn besteld (mede door de actie) wat kan ik doen zodat ik de airpods toch al kan bestellen? 

icon

Beste antwoord door RBxx 30 October 2020, 20:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Eline270 

Je kan dat nu nog niet doen, je moet de gevraagde informatie leveren. Daarom heb je nog t/m 6 december 2020 om te registreren voor de actie. Zie de Actievoorwaarden op de promotie pagina. De actie geldt pas als een klant aantoont dat hij of zij echt een deelnemende iPhone 12 met Hussel abonnement heeft gekocht.

Ik heb mijn iphone 12 pro op 23 oktober besteld en heb hem nog niet binnen. 8 dagen geleden een mail gekregen dat dit nog wel lang zou kunnen gaan duren. Ik ben nu super bang dat ik hem niet voor 6 december binnen zal hebben om eindelijk dan eens een keer te kunnen registreren voor airpods. Maar de airpods actie is de enigste reden dat ik mijn iphone 12 pro hier heb besteld met een abbonnement. Ik heb hem voor de juiste datum besteld en de actie geld dus op mij. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik toch de airpods volgens de actie krijg? Ookal word mijn telefoon na 6 december geleverd? Maak me nu echt zorgen erover.

Ik ben ook al een maand aan het wachten op een iPhone PRO. Er kan zelfs geen inschatting worden gemaakt van de levertijd bij kpn webcare. Wil ook meedoen aan de actie voor de AirPods. Ben benieuwd of de levertijd voor 6 december is....

Kpn biedt de iPhone 12 pro aan als een ‘snelpakker’. Ironie. Hier wordt 2-3 weken beloofd. 
ACM heeft vandaag ook iets gemeld over webwinkels en levertijden!

 

Gelukkig heb ik mijn iphone12 wel binnen redelijke termijn ontvangen, maar wel na 6 december 2020.

Ik heb de aanvraag voor de airpods direct na ontvangst ingediend, maar wordt afgewezen omdat de aanschaf niet binnen de actieperiode zou zijn. Ik heb de iphone met abonnement besteld op 24-10-2020. Dat is is niet eerlijk.

Ik ben blij met de telefoon maar niet te spreken over deze actie.