Beantwoord

iPhone 12 Pro Max autofocus

  • 11 February 2021
  • 5 reacties
  • 320 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Hebben meer gebruikers van de iPhone 12 (Pro Max) problemen met fotograferen? Mijn camera wil pertinent niet autofocussen. Ik lees online dat dit een bekend probleem is, ik wil alleen een oplossing want op dit moment is deze camera geen @#& waard. 

icon

Beste antwoord door Maurice85 19 February 2021, 14:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Maurice85, aan een camera die niet autofocust heb je weinig! Ik zou in dit geval aanraden je toestel ter reparatie aan te bieden. Het lijkt me dat dit wel onder de fabrieksgarantie valt.
Op reparatie.kpn.com kun je daar meer over vinden en hem aanmelden. Je kan hem ook in de winkel aanbieden ter reparatie. Daarvoor kun je op www.kpn.com/winkels terecht om een winkel te vinden en een afspraak te maken.

Reputatie 7
Badge +10

Dat was inderdaad ook mijn volgende stap, ik vroeg me alleen af of het iets was wat eenvoudig te verhelpen was (ging ik al niet vanuit, maar niet geschoten is altijd mis).

Reputatie 7
Badge +20

Inhoudelijk heb ik er eerlijk gezegd niet zo veel verstand van maar ik vind hier inderdaad wel het een en ander over op internet. Je kunt deze vraag ook eens stellen op een van de apple forums of bij de apple klantenservice neerleggen. Als het een software issue is scheelt dat weer een keer de deur uit te hoeven!

Reputatie 7
Badge +10

Ik heb helemaal niks gedaan maar ineens doet de autofocus het :sweat_smile:

Dit is een productiefout van de 12 pro en 12 pro max modellen. Apple is hierdoor ook gestopt met de verkoop van deze modellen! Je kan ze alleen dus bij derden kopen. Ik ben naar de apple store in amsterdam geweest voor mijn 12 pro max ze hebben de camera vervangen alleen de probleem is niet verholpen. Helaas wilt Apple mij niet verder helpen. heb elders op internet gelezen dat dit bij grotendeels van de modellen voorkomt en apple dit probleem niet erkent. 

 

*admin: reactie aangepast nav huisregels