Beantwoord

iPhone 12 word niet geleverd op de aangegeven datum

  • 12 November 2021
  • 1 reactie
  • 77 keer bekeken

Badge

Helaas is mijn iphone xr gister (donderdag 11-11-2021) kapot gegaan, het scherm is volledig nog zichtbaar alleen doet op sommige plekken het touchscreen het niet meer. Dit betekend dat ik niet meer in mijn toestel kan, aangezien hij al 3 jaar oud is heb ik besloten een nieuwe te bestellen.

 

Vervolgens bestel ik diezelfde avond, ( voor 12 uur ) een iPhone 12, de 64gb en 128gb waren sowieso nog niet leverbaar dus heb ik het toestel met 256GB besteld omdat ik die de volgende dag in huis zou hebben. Na mijn bestelling krijg ik ong. 30 minuten later een mail met een bezorgmoment inplannen en staat er vervolgens dat ik hem pas vanaf 16 november kan laten bezorgen.

 

Aangezien ik geen telefoon heb kan ik de kpn dus ook niet bellen. Normaal gesproken had ik gewoon een paar dagen even gewacht, maar aangezien ik dus helemaal nergens op bereikbaar ben en er staat dat ik de telefoon gewoon vandaag (12-11-2021) binnen zou hebben ben ik hier niet zo blij mee. 

 

Gister heb ik met onze huistelefoon wel nog even de kpn gebeld en zegt deze mevrouw tegen mij dat ik hem vandaag gewoon binnen hoor te krijgen. Ik heb zojuist dus nog een mail gekregen met daarin dat ze mij gebeld hebben om een bezorgmoment te maken maar ik heb geen telefoon dus kan ik niet gebeld worden. Ook staat er in de mail dat mijn telefoon pas vanaf 17 November bezorgt kan worden.

 

Ik heb geen idee wat ik nu moet doen? Ik snap dat je niet altijd alles de volgende dag in huis kan hebben, maar als hun aangeven dat ik hem morgen binnen krijg en vervolgens meteen na de bestelling een mail krijg met dat hij niet leverbaar is tot over een paar dagen, word ik hier niet zo vrolijk van. Ook aangezien ik best wel wat extra geld heb neergelegd voor een 256GB toestel omdat ik al wist dat de andere niet leverbaar waren.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 14 November 2021, 11:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Chimène Perfors, welkom op het forum! Jammer te horen dat het toestel toch niet direct leverbaar was. Het kan voorkomen dat een toestel nog op voorraad is tijdens bestellen, maar na afronding niet meer. Bijvoorbeeld als er nog één op voorraad is, en twee mensen bestellen rond hetzelfde moment dat toestel. Dan gaat een van de twee, helaas, in eerste instantie achter het net vissen. Om nu alsnog zo snel mogelijk het toestel binnen te krijgen is het belangrijk dat je de bezorging inplant. Dit kun je doen via de bestelstatusomgeving op mijn-bestelling.kpn.com