iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties

  • 16 September 2021
  • 563 reacties
  • 41155 keer bekeken
iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties
Reputatie 7
Badge +20

Op zoek naar meer informatie over de iPhone 14 bij KPN? Lees dan hier verder.

Vanaf vrijdag 17 september om 14:00 uur pre-order je de nieuwe iPhone 13 bij KPN! Met verbeterde camera's, meer power en kraakheldere schermen is dit de beste iPhone ooit. Lees hier precies wat je over de levering van jouw iPhone kunt verwachten, en meer.

 


Specificaties iPhone 13
 

Benieuwd naar de details van alle modellen uit de iPhone 13-serie? Gebruik ons handige overzicht van alle iPhone 13 specificaties en kies jouw nieuwe iPhone!

  iPhone 13 Mini iPhone 13 iPhone 13 Pro iPhone 13 Pro Max
Camera (achterzijde) Wide en ultra-wide Wide en ultra-wide Wide, ultra-wide en telephoto Wide, ultra-wide en telephoto
Camera (voorzijde) 12MP 12MP 12MP 12MP
Display 5.4-inch Super Retina XDR 6.1-inch Super Retina XDR 6.1-inch Super Retina XDR 6.7-inch Super Retina XDR
Kleuren Moonlight, Starlight, Red, Blue, Pink Moonlight, Starlight, Red, Blue, Pink Gold, Silver, Graphite, Sierra Blue Gold, Silver, Graphite. Sierra Blue
Batterij 2406 mAh 3095 mAh 3095 mAh 4352 mAh
Processor A15 Bionic A15 Bionic A15 Bionic A15 Bionic
Opslagruimte 128GB, 256GB, 512GB 128GB, 256GB, 512GB 128GB, 256GB, 512GB, 1TB 128GB, 256GB, 512GB, 1TB
Geheugen 4GB 4GB 6GB 6GB

 

De nieuwste versie van Apple's besturingssysteem maakt jouw iPhone 13 nóg gebruiksvriendelijker. Denk aan verbeteringen voor Facetime, notificaties en nog veel meer. Benieuwd naar alle nieuwe mogelijkheden? Lees hier alles over de nieuwe iOS 15 update voor Apple iPhones.

 

Levertijd iPhone 13 bij KPN
 

De nieuwste iPhone is vanaf vrijdag 17 september 2021 14:00 uur te pre-orderen bij KPN. De normale verkoop en eerste levering van toestellen begint op vrijdag 24 september. Je kunt de status van jouw bestelling volgen in Mijn Bestelling

Uitlevering in partijen

Voor de uitlevering van de nieuwe iPhone 13 zijn wij afhankelijk van Apple. Apple levert zijn toestellen in partijen aan ons uit. We ontvangen dus niet alle iPhone's in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je jouw bestelde iPhone ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. De ‘exotische’ kleuren worden vaak in lagere aantallen geleverd, waardoor de levertijd langer duurt.

We houden je op de hoogte

Na het plaatsen van jouw bestelling, krijg je van ons een bevestiging per e-mail. Hierin staat ook direct wanneer wij verwachten jouw nieuwe iPhone 13 te leveren. Als de levering vertraging op loopt, krijg je van ons apart bericht hierover. Houd voor de meeste actuele verwachte levertijd Mijn Bestelling in de gaten. Zodra we jouw toestel binnen hebben, komt deze natuurlijk direct jouw kant op. Je krijgt van ons een e-mail wanneer het zover is.

 

Veelgestelde vragen
 

Wat is de releasedatum van de iPhone 13?

De release datum van de nieuwe iPhone 13 was 14 september 2021. Wil jij de nieuwste iPhone als eerste in huis hebben? Pre-order hem dan vrijdag 17 september in onze shop. Want, als eerste besteld = als eerste in huis!

 

Waar kan ik de iPhone 13 bestellen?

De iPhone 13 pre-order je vanaf vrijdag 17 september gemakkelijk en snel in onze shop of in de verlengshop.

 

Kan ik met de iPhone 13 gebruik maken van 5G?

Ja, de iPhone 13 is geschikt voor 5G op het netwerk van KPN.

 

Wat is de prijs van de iPhone 13?

De iPhone 13 bestel je voor de beste prijs bij KPN. Stel jouw abonnement zelf samen en bestel jouw ideale iPhone 13 met abonnement in onze shop of in de verlengshop. Hier vind je ook de iPhone 13 prijs.

 

Waarom is het ene model iPhone 13 direct leverbaar en het andere duurt weken voordat ik 'm thuis heb?

Voor de uitlevering van de nieuwe iPhone 13 zijn wij afhankelijk van Apple. Apple levert zijn toestellen per bulk aan ons uit. We ontvangen dus niet alle iPhone 13 in één keer, maar in kleinere hoeveelheden. Wanneer je je bestelling ontvangt hangt af van het model, kleur en geheugencapaciteit. Een aantal toestellen zijn zeer populair waardoor de levertijd langer duurt.

 

Kan KPN op basis van mijn ordernummer een exacte leverdatum geven?

Helaas kan onze klantenservice ook geen exacte leverdatum aan je doorgeven. We weten van tevoren niet precies hoeveel, welke type, kleur en geheugencapaciteit we bij een volgende levering van Apple ontvangen. In het overzicht hierboven vind je een geschatte levertijd. Beschikbare toestellen worden uitgeleverd op volgorde van bestelling. Wij doen er natuurlijk alles aan om je bestelling zo snel mogelijk af te leveren. Je krijgt van ons bericht als het toestel jouw kant op komt.

 

Ik heb per ongeluk de verkeerde type/ kleur/geheugencapaciteit besteld, kan ik dit nog wijzigen?

Je bestelling wijzigen nadat je deze hebt afgerond kan helaas niet. We hanteren een strak order- en leverschema. Omdat we jouw toestelkeuze hebben vastgelegd, is de uitlevering van je bestelling gekoppeld aan het type, kleur en geheugencapaciteit. Je order annuleren en opnieuw plaatsen kan natuurlijk wel. Neem daarvoor contact op met de klantenservice via 0800 0402.

Let op: je bestelling komt hiermee wel weer achteraan de wachtrij te staan. Controleer daarom je bestelling vooraf goed!

 

Kan ik mijn bestelling in de winkel ophalen?

Nee, dit kan niet. Online besteld = thuisbezorgd. Zorg ervoor dat je het adres goed controleert!

 

Kan ik mijn bestelling ergens anders laten bezorgen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Jouw bestelling wordt geleverd op het bij ons bekende adres. Zorg er daarom voor dat je het adres goed controleert! Kies je voor de nieuwe iPhone 13 bij een verlenging? Controleer dan van tevoren jouw adres in MijnKPN. Het zou zonde zijn als jouw nieuwe toestel op een verkeerd adres bezorgd wordt.

 

Ik krijg bericht dat mijn iPhone is gereserveerd. Betekent dit dat ik hem op 24 september krijg?

De e-mail “Uw iPhone is gereserveerd” betekent alleen dat we jouw reservering goed hebben ontvangen. Of je jouw iPhone 13 op 24 september ontvangt is afhankelijk van de voorraad én jouw plaats in de wachtrij. Want, als eerste besteld = als eerste in huis. Je krijgt van ons een e-mail wanneer jouw iPhone jouw kant op komt. Houd in de tussentijd Mijn Bestelling in de gaten voor de actuele leververwachting.

 


563 reacties

Wat ik zelf nog mis of niet gevonden heb bij de vragen: als je een mail/bericht krijgt met “Uw iPhone 13 is gereserveerd” wil dit dan zeggen dat je deze op 24 september ontvangt? Of worden deze berichten altijd verstuurd?

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @RonnieOomen, goede vraag!

Vanaf 24 september beginnen we met de levering van de iPhone 13. We doen natuurlijk ons uiterste best om zo veel mogelijk telefoons op voorraad te krijgen, maar zijn hierbij wel afhankelijk van hoeveel telefoons we van Apple krijgen. Het kan daardoor best gebeuren dat je jouw iPhone 13 wat later ontvangt. We sturen je in elk geval een bericht zodra we jouw telefoon gaan leveren!

Via mijn-bestelling.KPN.com krijg ik (ook na 48 uur wachten) de melding

  • Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik.

Kan dit te maken hebben met de onzekere voorraad?

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Polletje,

Soms zit er wat vertraging op het inladen van de gegevens waardoor het wat langer duurt voordat het voor jou inzichtelijk is. Excuses daarvoor. Lukt het inmiddels wel om alles in te zien via Mijn Bestelling

Ik heb een orderbevestiging gehad , echter geen datum waarop ik hem tot nu toe kan verwachten.

Kan iemand mij vertellen wanneer ik deze mail met verwachte datum krijg?

 

Hoi @Polletje,

Soms zit er wat vertraging op het inladen van de gegevens waardoor het wat langer duurt voordat het voor jou inzichtelijk is. Excuses daarvoor. Lukt het inmiddels wel om alles in te zien via Mijn Bestelling

Dank je wel voor je reactie @Jose_ . Inmiddels is het mij gelukt om in te loggen door de postcode zonder spatie in te voeren. Hier had ik met de melding dat de omgeving binnen een uur klaar zou staan natuurlijk geen rekening mee gehouden.

Nu afwachten voor meer informatie en hopelijk vanaf vrijdag genieten van de iPhone 13!

Reputatie 7
Badge +10

Ik heb een orderbevestiging gehad , echter geen datum waarop ik hem tot nu toe kan verwachten.

Kan iemand mij vertellen wanneer ik deze mail met verwachte datum krijg?

 

Hoi @Daantjei83, dank voor je vraag!

In de bevestiging staat het bestelnummer en samen met jouw postcode kun je dan in Mijn Bestelling alle tot nu toe bekende informatie vinden.

Vanaf 24 september starten we met de uitlevering van de iPhone 13. Je krijgt geen mail met verwachte datum; je ontvangt een mail zodra we jouw toestel op voorraad hebben en hem gaan uitleveren. Wanneer dat is, kan ik niet zeggen. Ik hoop natuurlijk de 24e en anders zo gauw mogelijk daarna!

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Polletje,

Soms zit er wat vertraging op het inladen van de gegevens waardoor het wat langer duurt voordat het voor jou inzichtelijk is. Excuses daarvoor. Lukt het inmiddels wel om alles in te zien via Mijn Bestelling

Dank je wel voor je reactie @Jose_ . Inmiddels is het mij gelukt om in te loggen door de postcode zonder spatie in te voeren. Hier had ik met de melding dat de omgeving binnen een uur klaar zou staan natuurlijk geen rekening mee gehouden.

Nu afwachten voor meer informatie en hopelijk vanaf vrijdag genieten van de iPhone 13!


Mooi dat het nu wel werkt! :blush:
Ik hoop met je mee @Polletje. Alvast heel veel plezier met de nieuwe iPhone 13!​​​​​​​

Weer een mailtje van KPN:

“Nog een paar dagen tot de release van de nieuwe iPhone 13. Wij kunnen niet wachten om uw “Apple iPhone 13 (Aangevuld met door mij gekozen type)”, bij u te bezorgen.”

Kom maar door hoor met die levering. 😂

Zegt bovenstaande notificatie nog iets over wanneer iemand zijn telefoon gaat ontvangen? Of is dat afwachten tot donderdag?

Reputatie 7
Badge +19

Het is echt wachten tot donderdag @RonnieOomen

Reputatie 1

Krijg in de orderbevestiging bericht dat ik morgenavond de track en tracé ontvang! Dus levering vrijdag! 
 

ik had hem afgelopen vrijdag besteld meteen om 14:00 de pro 128gb

Reputatie 2

Mijn status is: Uw gegevens zijn goedgekeurd en de Apple iPhone 13 Pro Max 5G 256GB, Sierra Blue is op voorraad. Wij maken uw bestelling klaar voor verzending.

 

Ik ben erg benieuwd! Hopelijk krijg ik hem vrijdag.

Inmiddels is de status bij mij:

Uw nieuwe Apple iPhone 13 is verzonden en wordt binnen 2 werkdagen door PostNL bij u thuisbezorgd.

Verloopt voorspoedig tot nu toe :grinning:

Reputatie 2

Inmiddels is de status bij mij:

Uw nieuwe Apple iPhone 13 is verzonden en wordt binnen 2 werkdagen door PostNL bij u thuisbezorgd.

Verloopt voorspoedig tot nu toe :grinning:

 

Net als bij mij! Alleen geen track and tracé code. Krijgen we die later?

Reputatie 1

Ik denk dat die later vanavond ook online komt → track code. 

Inmiddels is de status bij mij:

Uw nieuwe Apple iPhone 13 is verzonden en wordt binnen 2 werkdagen door PostNL bij u thuisbezorgd.

Verloopt voorspoedig tot nu toe :grinning:

 

Net als bij mij! Alleen geen track and tracé code. Krijgen we die later?

Ik zit ook met spanning op de track and tracé code te wachten 🥰

Reputatie 1

In de PostNL app staat het pakketje al! 
wordt bezorgd door ceva logistics Den Haag morgen! :grinning:

Reputatie 3

Ben ik de enige die zojuist een mail krijgt dat mijn maandagochtend bestelde iphone 13 pro max gold 128gb niet op voorraad is? Baal hier wel van, had op morgen gerekend....

Ben ik de enige die zojuist een mail krijgt dat mijn maandagochtend bestelde iphone 13 pro max gold 128gb niet op voorraad is? Baal hier wel van, had op morgen gerekend....

Ik heb nog geen enkele mail gehad , dus durf het je niet te zeggen 

Ben ik de enige die zojuist een mail krijgt dat mijn maandagochtend bestelde iphone 13 pro max gold 128gb niet op voorraad is? Baal hier wel van, had op morgen gerekend....

Same here! Bestelstatus staat ook nog op ‘controleren’. Balen dat er niet meer duidelijkheid is over wanneer je ‘m dan wel kunt verwachten.

Reputatie 2

In de PostNL app staat het pakketje al! 
wordt bezorgd door ceva logistics Den Haag morgen! :grinning:

Same here. Morgen tussen 12 en 2.

Wel bijzonder dat KPN mij 0 informatie wilt geven over mijn track and trace. Ik belde KPN op en de medewerker zegt letterlijk: omdat het toestel nog niet officieel uit is mag ik niks over je track and trace zeggen, of vertellen wanneer je hem zal krijgen.

 

Als ik vraag: de app zegt dat hij verzonden is, klopt dat dan niet? Zegt de medewerker: nee hij is verzonden naar KPN en hij moet nog via ons naar jou verstuurd worden.

 

Totale onzin weer dit. Hoe moeilijk is het nou de track and trace door te sturen?

In de PostNL app staat het pakketje al! 
wordt bezorgd door ceva logistics Den Haag morgen! :grinning:

Same here. Morgen tussen 12 en 2.

Wel bijzonder dat KPN mij 0 informatie wilt geven over mijn track and trace. Ik belde KPN op en de medewerker zegt letterlijk: omdat het toestel nog niet officieel uit is mag ik niks over je track and trace zeggen, of vertellen wanneer je hem zal krijgen.

 

Als ik vraag: de app zegt dat hij verzonden is, klopt dat dan niet? Zegt de medewerker: nee hij is verzonden naar KPN en hij moet nog via ons naar jou verstuurd worden.

 

Totale onzin weer dit. Hoe moeilijk is het nou de track and trace door te sturen?

Dus hij is verstuurd , maar hij is niet verstuurd ? Ik zie nog steeds niks behalve dat hij verstuurd is als ik bij de bestel status kijk . Maar ze sturen toch ook een track and tracé code naar je mail adres ? Wat een vaag gedoe is dit zeg 🙄

Ik zie alleen dit. Hoe heeft iemand anders dan al wel een t&t ontvangen. Zonder t&t kan je niks zien in de post nl app toch? Snap er vrij weinig van haha 

Ik zie alleen dit. Hoe heeft iemand anders dan al wel een t&t ontvangen. Zonder t&t kan je niks zien in de post nl app toch? Snap er vrij weinig van haha 

Dat is ook het enige wat ik zie , geen code gehad en niks in de post nl app 

Reputatie 2

In de PostNL app staat het pakketje al! 
wordt bezorgd door ceva logistics Den Haag morgen! :grinning:

Same here. Morgen tussen 12 en 2.

Wel bijzonder dat KPN mij 0 informatie wilt geven over mijn track and trace. Ik belde KPN op en de medewerker zegt letterlijk: omdat het toestel nog niet officieel uit is mag ik niks over je track and trace zeggen, of vertellen wanneer je hem zal krijgen.

 

Als ik vraag: de app zegt dat hij verzonden is, klopt dat dan niet? Zegt de medewerker: nee hij is verzonden naar KPN en hij moet nog via ons naar jou verstuurd worden.

 

Totale onzin weer dit. Hoe moeilijk is het nou de track and trace door te sturen?

Dus hij is verstuurd , maar hij is niet verstuurd ? Ik zie nog steeds niks behalve dat hij verstuurd is als ik bij de bestel status kijk . Maar ze sturen toch ook een track and tracé code naar je mail adres ? Wat een vaag gedoe is dit zeg 🙄

 

Volgens mij sturen ze geen track and trace. Ik moest de informatie ook uit de PostNL app halen, want KPN zegt helemaal niks behalve dat hij verzonden is, en wat een medewerker dan weer ontkracht.

 

Lekker duidelijk weer haha.

Reageer