iPhone 4s

• 3 maart 2012
  • 2 reacties
  • 10124 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Hallo, een vraag:

Bij KPN is de iPhone 4s alleen beschikbaar met KPN Personal Sim Bel-SMS-Web XL abonnement. Via andere aanbieders kan je hem ook combineren met een gewone KPN Personal Sim Bel-SMS-Web. Aangezien dat goedkoper is en de snelheid etc mij op het eerste gezicht voldoende lijken, ziet die combinatie er veel interessanter uit.

Maar is dit een verstandige combinatie? Of biedt KPN dit zelf bewust niet aan ivm problemen? Of kan ik met de gewone Bel-SMS-Web net zo goed de iPhone 4 nemen?

Heeft iemand ervaring hiermee?
Via de telefonische klantenservice van KPN kom ik niet verder.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +8
ga er niet vanuit dat 250mb voldoende is, veel mensen kijken naar hun eigen verbruik, maar al die leuke apps die je installeerd moeten soms ook bijgewerkt worden met een nieuwere versie of verbuiken op de achtergrond data. je kan moeilijk doen en dit alleen over wifi laten doen, maar in de praktijk is dat niet altijd even handig, vooral google of andere kaart software verbruikt daardoor gemakkelijk 5mb per dag als je al deze kleine slurpers opteld kom je voor een gemiddelde mobiel al snel aan die 250mb en dan heb jezelf weinig gedaan met je mobiel, laat staan dat je onderweg nog ff itv online wilt kijken.

mijn advies is om helemaal geen datalimiet te nemen en gewoon wifi hotspot gebruiken, want dat kleine beetje wat de providers je geven is de moeite niet waard.

Reputatie 7
Badge +11
Beste JS,

Heeft u inmiddels het antwoord op uw vraag gevonden en het juiste abonnement gekozen?

Ik hoor graag van u,

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Reageer