Beantwoord

iPhone 6+ functioneert niet goed, iemand die hulp kan bieden?

• 31 juli 2018
  • 4 reacties
  • 116 keer bekeken

Hoi allemaal,

Sinds een paar dagen werkt mijn iPhone 6+ niet goed. Als hij aan de oplader zit doet hij het prima, is er niks aan de hand, maar als ik de oplader eruit haal en ik even een minuut of twee mijn telefoon gebruik valt hij ineens spontaan uit en verschijnt het Apple logo, dan verdwijnt hij en dan verschijnt hij weer en zo verder.. ik snap er niks van. Ik heb het idee dat de batterij misschien niet in orde is en vervangen moet worden? Zou namelijk niet weten waar het anders aan zou kunnen liggen. Iemand die misschien weet wat wat er aan de hand zou kunnen zijn? 😞
icon

Beste antwoord door Bart_ 31 juli 2018, 15:55

Dag Dianad14! Dat is een vervelend probleem, maar volgens mij heeft Huistijger je uitstekende tips gegeven. Kun je daar mee uit de voeten? Als het nu allemaal niet helpt, dan is het denk ik toch verstandig om eens naar je toestel te laten kijken. Daar lees je hier iets meer over.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo @dianad14
Het lijkt er inderdaad op dat je accu niet zo best meer is.
Je kunt het beste je accu even callibreren.
Dit doe je door de originele oplader in je iPhone te doen en daarna de homeknop en de uitknop tegelijk in te drukken en vast te houden totdat het appeltje verschijnt.
Daarna gaat de iPhone ontladen en opladen, een proces wat langer duurt dan gewoon opladen.
Als hij 100%opgeladen is, laat dan de iPhone nog een anderhalf uur aan de oplader staan.
Daarna zal je accu weer een stuk beter zijn.
Hallo,

Heel erg bedankt voor je reactie! Zou het ook kunnen helpen als ik de batterij laat vervangen? Ik heb namelijk helaas geen originele apple oplader meer..
Reputatie 7
Badge +19
Als de oplader die je gebruikt genoeg capaciteit heeft dan kun je die ook proberen.
Dat zou ik eerst proberen als ik je was, en anders kun je altijd de batterij nog laten vervangen.
Aan de andere kant als ik je eerste bericht nog eens nalees, is je accu wel heel slecht, dus zou vervangen een prima optie zijn.....
Reputatie 7
Badge +19
Dag Dianad14! Dat is een vervelend probleem, maar volgens mij heeft Huistijger je uitstekende tips gegeven. Kun je daar mee uit de voeten? Als het nu allemaal niet helpt, dan is het denk ik toch verstandig om eens naar je toestel te laten kijken. Daar lees je hier iets meer over.

Reageer