Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Iphone 6 s start niet meer

Goedemorgen,

Vanmorgen is mijn Iphone 6s uitgevallen terwijl de batterij vol opgeladen was. Ik was muziek aan het luisteren, niets bijzonders. Dit is wel vaker gebeurd, dan reset ik hem of doe ik hem aan de lader en dan doet ie het weer. Alleen dit keer niet. We zijn inmiddels 4 uur verder en mijn telefoon gaat nog steeds niet aan. Ik heb gegoogled en van alles geprobeerd, gereset, aan de oplader gedaan, down en home knop tegelijk, aan de pc aangesloten (zelfs daar geen contact met Itunes). Weet iemand hoe dit kan en wat ik kan doen zodat mijn telefoon weer gaat werken?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Cindy_ 19 april 2017, 16:16

Welkom op het forum Mandy! Wat rot dat je je telefoon met geen mogelijkheid aan de praat krijgt. Je kunt via Apple kijken of je 6S in aanmerking komt voor het omruilen van je batterij. Als je toestel daarvoor niet in aanmerking komt, dan heb ik niet de gouden tip voor je. Ik denk dat je toestel in dat geval gerepareerd moet worden om 'm weer aan te krijgen zoals ik het lees. Je kunt hiervoor met de bon naar de winkel toe. Hier kunnen ze je toestel opsturen ter reparatie. Mocht je toestel nog een teken van leven geven en je hebt "Find My iPhone" aanstaan, of je dat uit wilt zetten. Met Find My iPhone aan mogen we je toestel niet repareren. Heb je zo voldoende informatie?

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Welkom op het forum Mandy! Wat rot dat je je telefoon met geen mogelijkheid aan de praat krijgt. Je kunt via Apple kijken of je 6S in aanmerking komt voor het omruilen van je batterij. Als je toestel daarvoor niet in aanmerking komt, dan heb ik niet de gouden tip voor je. Ik denk dat je toestel in dat geval gerepareerd moet worden om 'm weer aan te krijgen zoals ik het lees. Je kunt hiervoor met de bon naar de winkel toe. Hier kunnen ze je toestel opsturen ter reparatie. Mocht je toestel nog een teken van leven geven en je hebt "Find My iPhone" aanstaan, of je dat uit wilt zetten. Met Find My iPhone aan mogen we je toestel niet repareren. Heb je zo voldoende informatie?
Reputatie 6
Badge +16
Goedemorgen Mandy, heb je voldoende informatie? Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!

Reageer