Beantwoord

IPhone 6S apple logo

• 22 februari 2018
  • 8 reacties
  • 1467 keer bekeken

Hoi,
Mijn IPhone 6S is gisteren uitgevallen, plotseling. Hij ging vanzelf weer aan, maar blijft op het witte scherm met apple logo staan.
Ik heb al geprobeerd om dit op te lossen met de home knop en aan/uit knop in te houden, maar dit werkt niet. Ik krijg hetzelfde weer.
Hoe zou dit kunnen en wat kan ik er aan doen?
icon

Beste antwoord door huistijger 22 februari 2018, 09:02

Hallo @Jessie Benjamins
Da's vervelend dat dat gebeurd.

Maar we zullen proberen dit te herstellen met de herstelmodes:
Eerst dien je het apparaat volledig uit te schakelen.
Druk de thuisknop (home button) in van je iPhone en sluit je iPhone aan op je Mac of PC met de USB-kabel terwijl je de thuisknop indrukt.
Laat de thuisknop los wanneer je het iTunes logo ziet verschijnen op je iPhone, klik in iTunes op 'Herstel' in het pop-up venster.
Tijdens het herstelproces kun je de gearchiveerde reservekopie terugzetten, iCloud-reservekopie of gewoon installeren als nieuw.

Er is nog een manier dat is de DFU-mode:
Download het IPSW bestand van deze website:
https://ipsw.me
Klik op de afbeelding iPhone en daarna op de afbeelding iPhone 6s
Download één van de twee groengekleurde bestanden

Sluit je iPhone aan op je Mac of PC
Schakel je iPhone uit
Druk de aan/uit knop in voor 3 seconden
Druk nu ook de thuisknop in
Je druk nu twee knoppen tegelijkertijd in, doe dit voor precies 10 seconden
Laat vervolgens de aan/uit-knop los
Blijf de thuisknop indrukken voor nog 5 seconden.
Het scherm wordt nu zwart en wordt herkent door iTunes
Verschijnt er een boodschap dat je jouw iPhone moet koppelen aan iTunes dan is er iets mis gegaan en moet je de stappen opnieuw uitvoeren.
Vervolgens kun je iOS opnieuw installeren via het laatste IPSW-bestand dat je hebt gedownt op het internet.

Hou de option(alt) ⌥-toets (shift⇧-toets voor windows) ingedrukt en klik op 'Herstel'. Selecteer het gedownloade IPSW-bestand en open deze, klik op herstel om het herstellen te starten.

Het verschil tussen de herstelmodes en de DFU mode is klein, maar groots.
Bij een DFU-herstelling wordt er geen gebruikgemaakt van de aanwezige opstarter op je iPhone, maar die aanwezig is in het ipsw-bestand.
Hierdoor wordt je iDevice volledig opnieuw ingesteld en blijven er geen resten aanwezig van de vorige software.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo @Jessie Benjamins
Da's vervelend dat dat gebeurd.

Maar we zullen proberen dit te herstellen met de herstelmodes:
Eerst dien je het apparaat volledig uit te schakelen.
Druk de thuisknop (home button) in van je iPhone en sluit je iPhone aan op je Mac of PC met de USB-kabel terwijl je de thuisknop indrukt.
Laat de thuisknop los wanneer je het iTunes logo ziet verschijnen op je iPhone, klik in iTunes op 'Herstel' in het pop-up venster.
Tijdens het herstelproces kun je de gearchiveerde reservekopie terugzetten, iCloud-reservekopie of gewoon installeren als nieuw.

Er is nog een manier dat is de DFU-mode:
Download het IPSW bestand van deze website:
https://ipsw.me
Klik op de afbeelding iPhone en daarna op de afbeelding iPhone 6s
Download één van de twee groengekleurde bestanden

Sluit je iPhone aan op je Mac of PC
Schakel je iPhone uit
Druk de aan/uit knop in voor 3 seconden
Druk nu ook de thuisknop in
Je druk nu twee knoppen tegelijkertijd in, doe dit voor precies 10 seconden
Laat vervolgens de aan/uit-knop los
Blijf de thuisknop indrukken voor nog 5 seconden.
Het scherm wordt nu zwart en wordt herkent door iTunes
Verschijnt er een boodschap dat je jouw iPhone moet koppelen aan iTunes dan is er iets mis gegaan en moet je de stappen opnieuw uitvoeren.
Vervolgens kun je iOS opnieuw installeren via het laatste IPSW-bestand dat je hebt gedownt op het internet.

Hou de option(alt) ⌥-toets (shift⇧-toets voor windows) ingedrukt en klik op 'Herstel'. Selecteer het gedownloade IPSW-bestand en open deze, klik op herstel om het herstellen te starten.

Het verschil tussen de herstelmodes en de DFU mode is klein, maar groots.
Bij een DFU-herstelling wordt er geen gebruikgemaakt van de aanwezige opstarter op je iPhone, maar die aanwezig is in het ipsw-bestand.
Hierdoor wordt je iDevice volledig opnieuw ingesteld en blijven er geen resten aanwezig van de vorige software.
Probeer eens de powerknop en de homeknop tegelijk ingedrukt te houden tot het scherm zwart wordt, en je het Apple logo ziet verschijnen. De iPhone zal dan opnieuw opstarten.
https://www.recovery-tool.com/ios-recovery/iphone-stuck-on-apple-logo.html
Reputatie 7
Badge +18
Hallo @PattonKizzire
Als je goed leest dan kun je zien dat hij dat al geprobeerd had.
Of u kunt andere methoden of software voor systeemherstel, zoals deze, proberen
https://www.fonecope.com/fix-iphone-stuck-on-apple-logo-screen.html
Als uw iPhone 6S tijdens de software-update vast zat op het Apple-logo, dan zit uw iPhone vast in de DFU-modus (Device Firmware Upgrade). Wanneer uw iPhone en andere iOS-apparaten zich in de DFU-modus bevinden, is het apparaat ingeschakeld maar is het besturingssysteem niet opgestart. Bijgevolg kunt u het besturingssysteem zelf wijzigen met computers of iTunes omdat het niet actief is. Je kunt de DFU-modus afsluiten door je iPhone hard opnieuw op te starten, maar het risico bestaat dat je gegevens op je iPhone kwijtraakt. Om de DFU-modus af te sluiten zonder gegevens te verliezen, kunt u de handleiding hier volgen.
Hoe de DFU-modus te sluiten zonder gegevensverlies?
https://ios-data-recovery.com/iphone-dfu-mode/#6
Mijn IPhone 6S is gisteren uitgevallen, plotseling. Hij ging vanzelf weer aan, maar blijft op het witte scherm met apple logo staan: https://www.tunesbro.com/iphone-stuck-at-apple-logo-screen.html
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag Denloo1p, bedankt voor je bericht!

Uit je reactie kan ik niet concluderen of het voor jou opgelost is. Je geeft aan dat het witte scherm met Apple logo blijft staan, maar daarnaast geef je ook een website waar de oplossing op staat. Heeft jou dat in deze situatie geholpen?
Hallo, ik zou u willen voorstellen om Joyoshare UltFix te proberen, een professioneel hulpprogramma voor het herstel van iOS-systemen, waarmee u de iPhone kunt vastzetten zonder Apple-logo te verliezen zonder gegevensverlies.

Reageer