Beantwoord

iphone 6splus kapot wel garantie geen bon

• 25 mei 2018
  • 4 reacties
  • 308 keer bekeken

hoi, ik heb een iPhone 6splus, hij is vandaag uitgevallen en ben ermee naar de winkel gegaan en conclusie is het beeldscherm is kapot ): ik heb er nog 1jaar garantie op maar heb geen bon meer wat nu????
icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 25 mei 2018, 13:43

Is dit een telefoon van KPN? Als je gepint of online hebt betaald kan je dat gewoon als bewijs gebruiken. Wettelijk gezien voldoet dat ook als het maar redelijkerwijs blijkt dat je de telefoon daar hebt aangeschaft.

Verder, die 2 jaar doen er in dit geval niet heel erg toe. Redelijkerwijs mag je van een iPhone 6s + verwachten dat deze langer dan 2 jaar mee gaat en zelfs na die tijd kan je nog een gratis reparatie eisen mits dit defect niet door door eigen mis-/gebruik komt.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Is dit een telefoon van KPN? Als je gepint of online hebt betaald kan je dat gewoon als bewijs gebruiken. Wettelijk gezien voldoet dat ook als het maar redelijkerwijs blijkt dat je de telefoon daar hebt aangeschaft.

Verder, die 2 jaar doen er in dit geval niet heel erg toe. Redelijkerwijs mag je van een iPhone 6s + verwachten dat deze langer dan 2 jaar mee gaat en zelfs na die tijd kan je nog een gratis reparatie eisen mits dit defect niet door door eigen mis-/gebruik komt.
hoi bedankt voor je antwoord, ik heb hem van iemand gekocht alleen die reageert niet op min berichten dus kan geen contact met hem opnemen dus ik kan geen bewijs krijgen dat ik hem heb gekocht ik heb wel garantie bij KPN.
Reputatie 7
Badge +30
Tja, KPN mag wettelijk eisen dat je iets van bewijs toont. Dus als je ook maar iets kan vinden waaruit blijkt dat deze telefoon origineel bij KPN weg komt is t al klaar.
Reputatie 7
Badge +21
Beste Noahspijkers, welkom op het Forum!
Laat ik maar meteen met de deur in huis vallen, het is helaas niet mogelijk om aanspraak te maken op een garantie zonder bewijs dat het toestel bij KPN gekocht is. Dus zonder het bewijs kan je het toestel niet voor reparatie aanbieden. Ik hoop met heel mijn hart dat de vorige eigenaar contact met je opneemt zodat je dit alsnog in orde kan maken!

Reageer