Beantwoord

iphone 6splus laten maken

• 11 juni 2018
  • 4 reacties
  • 149 keer bekeken

hoi,
ik had laatst een vraag gesteld over mijn kapotte iPhone 6splus.
ik heb genoeg geld om hem te maken nu is mijn vraag hoelang duurt het maken want ik ga over een paar weken op vakantie. het LCD is kapot weet iemand hoe lang dat gaat duren?

groetjes Noah
icon

Beste antwoord door Bart_ 15 juni 2018, 15:16

Dag Noah. Het hangt er inderdaad erg vanaf waar je ´m laat maken. Als medewerker van KPN zou ik je ook op onze reparatieservice willen wijzen. Een indicatie van tijd durf ik je daarbij echter niet te geven. Via deze weg krijg je vooraf een prijsopgave en hou er rekening mee dat er onderzoekskosten in rekening gebracht kunnen worden.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo @noahspijkers
Dat hangt er van af door wie je het laat maken
Deze zaak claimt binnen 30 minuten: https://www.telefoonmaken.nl/iphone-6s-reparatie/
hoi bedankt voor je antwoord,
ik heb gebeld het kost 70euro om te laten maken en dat is teveel ik heb nu 45euro dus graag iets in die richting.
ik woon in Limburg maar zie geen winkels in de buurt voor die prijs.
groetjes
Reputatie 7
Badge +19
Dag Noah. Het hangt er inderdaad erg vanaf waar je ´m laat maken. Als medewerker van KPN zou ik je ook op onze reparatieservice willen wijzen. Een indicatie van tijd durf ik je daarbij echter niet te geven. Via deze weg krijg je vooraf een prijsopgave en hou er rekening mee dat er onderzoekskosten in rekening gebracht kunnen worden.
iPhone reparatie Nederland heeft meerdere locaties en kan uw iPhone voor weinig repareren. Ik heb er goede ervaringen mee.

Admin: link in strijd met de huisregels, daarom verwijderd

Reageer