Vraag

Iphone 7 plus

• 6 juni 2018
  • 1 reactie
  • 99 keer bekeken

Ik heb mijn telefoon nog geen jaar geleden aangeschaft en hij vertoont nu al verschijningen van dat hij het gaat opgeven mijn wifi verbinding werkt alleen op mijn telefoon niet en op al mijn andere apple apparaten die in dezelfde periode zijn aangeschaft wel en mijn telefoon laadt te snel op en als hijoplaad word hij met 5 minuten gloeiend heet hij loopt niet vast of iets dergelijks ik heb alleen problemen met mijn draadloze netwerkverbinding (wifi) en mijn batterij weet iemand waar ik terecht kan of ik bij apple moet zijn of Kpn en wat zij voor mij gaan betekenen want dat vraag ik mij namelijk af

1 reactie

Reputatie 4
Badge +6
Hoi Anishavc,

Wat een tegenvaller dat je gedurende het eerste jaar van je toestel al meerder problemen ervaart. Je wifi en het opladen zijn daarbij ook nog belangrijke onderdelen van je toestel. Gedurende het eerste jaar heb je garantie op je toestel van zowel de verkoper als de fabrikant. Heb je jouw toestel bij ons gekocht, kan je hiermee naar een KPN winkel bij jou in de buurt of kan je contact opnemen met Apple zelf. Alle informatie over je garantie vind je hier. Ik hoop dat je toestel snel gemaakt kan worden of dat er een andere passende oplossing gevonden wordt. 🙂 Laat het me gerust weten als er vervolgens nog iets onduidelijk is of als je verdere vragen hebt!

Reageer