Vraag

iphone 8+ 64 G

  • 15 March 2020
  • 2 reacties
  • 84 keer bekeken

Me vader had vorige week een abonnement aangevraagd maar de IPhone 8+ 64 was niet meer op vooraad maar door het Corona virus duurt het langer ik zou graag willen weten wanneer die ongeveer geleverd wordt 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Anaisx010 Welkom op ons KPN Forum! Fijn dat je ons gevonden hebt. Uit nieuwsgierigheid alvast even gespiekt bij de voorraden van onze Apple producten die i.v.m Corona inderdaad (enorm) waren teruggelopen. Dit zag er niet veelbelovend uit voor de IPhone 8+ serie. Ik heb waarschijnlijk geen goed nieuws, want een deel van deze toestellen is niet meer leverbaar, dit hangt echter (voor nu) af van de kleur. Als het toestel niet meer voorradig is, dan dienen de openstaande bestellingen te worden geannuleerd. Om welke kleur gaat het specifiek? Zou je de gegevens van de abonnementshouder willen invoeren in je profiel en hier een seintje willen geven als dit is gebeurd? Dan kijk ik even mee of deze order geannuleerd dient te worden.:smiley:

Reputatie 7
Badge +17

@Anaisx010 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer