Beantwoord

Iphone 8 camera zwart beeld

• 10 juli 2018
  • 2 reacties
  • 6567 keer bekeken

Hi forumlezers,

Ik heb oktober/november 2017 een Iphone 8 aangeschaft en hier een SIM-kaart van KPN ingestopt. Sinds een paar dagen heeft de camera last van kuren gekregen. De front-camera ofwel selfie-camera heeft deze problemen niet, maar wanneer ik switch naar de back-camera, loopt deze vast of geeft deze een zwart beeld terwijl de camera-app is geopend. Als ik de app afsluit en opnieuw opstart heeft dit geen effect en als ik de telefoon uitzet en opnieuw aanzet of een soft-reset doe, werkt de camera maar heel even alvorens hij weer vast loopt.

Iemand die dit probleem ook heeft (gehad) en iemand enig idee wat ik nog kan doen om hem zelf te maken?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Bart_ 11 juli 2018, 12:18

Hallo Laurankl. Wat jammer dat je zoveel problemen met je camera hebt. Ik kan vanuit hier uiteraard niet bepalen wat er mee aan de hand is en ik heb niet direct een oplossing voor handen. Het lijkt me goed dat je je toestel ter reparatie aanbiedt. Hier lees je daar meer over. Wellicht heb je een toestelverzekering, maar ook zonder kun je bij ons terecht.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hallo Laurankl. Wat jammer dat je zoveel problemen met je camera hebt. Ik kan vanuit hier uiteraard niet bepalen wat er mee aan de hand is en ik heb niet direct een oplossing voor handen. Het lijkt me goed dat je je toestel ter reparatie aanbiedt. Hier lees je daar meer over. Wellicht heb je een toestelverzekering, maar ook zonder kun je bij ons terecht.
Reputatie 7
Badge +19
Lijkt mij ook duidelijk een defecte camera te zijn.
Snel ter reparatie aanbieden zoals Bart ook al zegt.

Reageer