Beantwoord

Iphone 8 geluid tijdens bellen staat zacht

  • 20 June 2019
  • 2 reacties
  • 8665 keer bekeken

Beste KPN,

Al vrij snel nadat ik een Iphone 8 in 2016 via een abonnement van KPN heb aangeschaft heb ik problemen met bellen. Het geluid staat namelijk erg zacht. Ik heb al een aantal oplossingen geprobeerd (Nieuwe IOS, omgevingsgeluid zachter zetten enz.) maar het probleem lijkt toch echt in het toestel te zitten. Dit probleem speelt nu al zeker één jaar en is niet hetgeen wat je mag verwachten van een Iphone toestel. Het probleem heb ik zelf altijd geaccepteerd door bijv. tijdens het bellen gebruik te maken van oortjes, de telefoon op luidspreker te zetten of de beller door te verwijzen naar een ander toestel. Fijn is het echter niet. Nu werd ik getipt dat dit gebrek opgelost kan worden onder de garantie van KPN. Het toestel heb ik namelijk via jullie aangeschaft. Kun je aangeven of dat kan kloppen en hoe ik aanspraak op de garantie kan maken?

Met vriendelijke groet,
Elke van Sonsbeek
icon

Beste antwoord door Marina_ 22 June 2019, 16:38

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Elkevs, Welkom hier! Wat irritant dat het geluid zo slecht is. Begrijpelijk dat je wilt dat hier iets aan gedaan wordt. Het klopt wat betreft garantie. Gedurende een periode van 2 jaar kun je aanspraak maken op garantie. Wij garanderen bij juist gebruik een goede werking van je aankoop. Functioneert je aankoop niet naar behoren, dan zullen we dit kosteloos repareren en/of vervangen. De goede werking wordt volgens het consumentenrecht gegarandeerd gedurende 2 jaar na de aankoopdatum of de installatiedatum, indien deze later is. Je kunt je ''schade'' melden via deze link of je kunt langs één van onze winkels gaan. Dan helpt een collega van mij je verder. Mocht je verder nog vragen hebben, laat het vooral aan mij weten!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Elkevs, Ik heb niets meer van je gehoord. Mocht je later nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Reageer