Beantwoord

iPhone 8 zilver vooraad in Arnhem

  • 3 June 2019
  • 6 reacties
  • 1084 keer bekeken

Reputatie 2
Hallo,

Ik wil binnenkort (15/6) naar de winkel in Arnhem centrum om mijn abonnement te verlengen en een Iphone 8 te halen. Graag wil ik weten of deze op voorraad is. Ik heb nl een mobiliteitsprobleem en kan er niet zomaar even heen en 2 dagen later nog een keer.
Verder zou ik graag willen weten of ik daar kan zitten, want staan is ook een probleem.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 3 June 2019, 18:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Dag Kaatje.

Ik kan uiteraard voor je nakijken welke voorraad er aanwezig is in een winkel. Om welke iPhone 8 gaat het precies? Kleur, model en hoeveel geheugen?

Nog makkelijker misschien is het online afsluiten van een abonnement, of verlenging. Dan wordt dit simpelweg naar je thuisadres opgestuurd, dan hoef je ook geen moeite te doen.

Ik hoor graag van je. 🙂
Reputatie 2
Hi, het gaat om de iPhone 8 (niet de plus), Silver, 64 gb. En ik weet dat ik het op kan laten sturen, maar heb nog wat vragen die ik persoonlijk wil stellen, maar die geen haast hebben.

Enig idee of ze daar ook een zitplaats hebben 😉 Ik ben van plan om 15 juni er heen te gaan.
Reputatie 7
Badge +24
Een zitplaats kan altijd worden geregeld. De voorraad is beperkt zie ik, dat betekent dat er een kans is dat het niet op voorraad zal zijn als je daar bent. De vragen kunnen in ieder geval wel worden beantwoord, dit kunnen wij hier overigens ook.

Je kunt eventueel ook een afspraak maken bij een XL winkel van ons, klik hier. Niet gelijk in het centrum, maar je hoeft dan in ieder geval niet te wachten.
Reputatie 2
Goed idee, de XL winkel is voor mij ook wel haalbaar. Ik ga daar een afspraak maken.
Dank voor het advies
Reputatie 7
Badge +24
Goed idee, de XL winkel is voor mij ook wel haalbaar. Ik ga daar een afspraak maken.
Dank voor het advies


Kijk, fijn dat dit ook kan. Graag gedaan uiteraard. Laat het ons hier weten hoe het afloopt, mocht je daar zin in hebben. Succes!
Reputatie 2
Doe ik!