Beantwoord

iPhone besteld, blijkt niet op voorraad

  • 21 January 2019
  • 1 reactie
  • 259 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb momenteel hetzelfde probleem. Gisteren heb ik online een iPhone XR Red 64 GB besteld bij het verlengen van mijn abonnement. Er stond op de productpagina 'Vóór 21:00u besteld, morgen in huis', nergens stond dat de telefoon niet op voorraad was. Ik heb hem wel na 21:00u besteld, maar nu staat er bij het volgen van mijn bestelling dat de telefoon tijdelijk niet op voorraad is. Hebben jullie enig idee hoe lang dit ongeveer gaat duren en zou het in de toekomst mogelijk zijn om op de productpagina aan te geven of een toestel op voorraad is of niet? Misschien had ik met die informatie een andere kleur gekozen, aangezien de kleur me nou ook weer niet zóveel uitmaakt.

Hartelijke groet,
TG Dijkstra

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 22 January 2019, 09:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30
Beste @TGDijkstra, welkom! Wat balen dit! Maarrrr, goed nieuws:



Sorry voor de vertraging 😞. Hopelijk heb je er veel plezier van!